JonasB
Välbekant medlem
- Ålder
- 30
- Kön
- Man
Var på besök hos en polare i en grannstad för flera år sen och skulle sova över där över helgen. På fredagen var vi ute på krogen. Kompisen fick ragg efter ett tag och hånglade rätt bra med henne på dansgolvet. Utbudet var inget vidare så ett tag innan stängning fick jag hans nycklar och stack hem och la mig i soffan i hans etta. Jag lämnade dörren olåst men vaknade efter nån timma när han kom hem med bruden med sig. Han frågade viskande om jag var vaken men jag låtsades sova.
Efter en stund hamnade dom i hans säng och tisslade, hånglade å fnissade en del å efter ett tag förstod jag att han började rota efter ett gummi. Det var rätt mörkt i lägenheten men att han knullade henne i missionären gick inte att missa. Båda flåsade en del och fnissade "sssch" osv. Jag blev såklart kåt som fan och runkade försiktigt i soffan tills jag sprutade i min t-shirt jag fiskade upp från golvet.
Dan efter käka vi frukost ihop alla 3 å ingen låtsades om nåt. Kanske fattade han att jag hört dom men han sa inget.
Efter en stund hamnade dom i hans säng och tisslade, hånglade å fnissade en del å efter ett tag förstod jag att han började rota efter ett gummi. Det var rätt mörkt i lägenheten men att han knullade henne i missionären gick inte att missa. Båda flåsade en del och fnissade "sssch" osv. Jag blev såklart kåt som fan och runkade försiktigt i soffan tills jag sprutade i min t-shirt jag fiskade upp från golvet.
Dan efter käka vi frukost ihop alla 3 å ingen låtsades om nåt. Kanske fattade han att jag hört dom men han sa inget.