Doc Coach
Välbekant medlem
- Ålder
- 58
- Kön
- Man
Vill hellre vara en nalle hårda nos....Haha, får väl starta en budgivning på den
Vill hellre vara en nalle hårda nos....Haha, får väl starta en budgivning på den
Inte för att vara sådan, men jag tror att det skulle ge pengar för den där nallen. Killar är som dom är, och tar varje chans att få något som använts i ett snuskig sammanhang av en tjejHaha, får väl starta en budgivning på den
Haha, ja där har inte evolutionen kommit så långtInte för att vara sådan, men jag tror att det skulle ge pengar för den där nallen. Killar är som dom är, och tar varje chans att få något som använts i ett snuskig sammanhang av en tjej
Nej det är tydligt..Haha, ja där har inte evolutionen kommit så långt
Nej det är tydligt..
Har personligen fått erfara detta på sätt och vis. Jag är aktiv på två dejtingsidor, är fullt seriös i mitt sökande, men många tjejer har en defensiv inställning mot kontakter med nya killar, då det förekommer många allt för brunstiga herrar som direkt ska prata sex, skicka bilder på sin "unika" kuk utan att fråga om lov m.m.
Är så trött på denna typ av agerande av killarna. Nu ska jag inte dra alla över en och samma gräns. Menar bara att alla killar straffas av några killars sviniga agerande.
Men har ett udda förslag till dig. Ta kort på din nalle och ge grabbarna här inne något att vara avis på
Hoppas du tar mig på rätt sätt nu
Haha, får väl starta en budgivning på den
Asså vill gärna veta hur ni kommer lättast och vad ni tycker är skönast? asså när ni onanerar. Själv gillar jag att gnida mig mot kuddar och grejer haha
Ha ha! Ny affärsidé kanskeMed tanke på hur många tjejer jag hört som gnidit sig mot sin gosenalle är jag förvånad att det inte finns någon fetish för killar att samla använda björnar
Nu är det väl knappast nallen i sig som är intressant - skulle jag tippaJapp! Bara undrar vad den typen av fetish kan tänkas heta? MasterBears? onanimals?
Nu är det väl knappast nallen i sig som är intressant - skulle jag tippa
Smell Emmy and her friends - tror jag skulle locka några av mina pojkvänner
Jag har väldigt många pojkvänner - fast inte i betydelsen pojkvän - som jag har sex med eller ser som min enda kärlekJa du Mmmysan.. Hur många pojkvänner har du egentligen, och vad gör du då här när du är pilsk?
Jag har väldigt många pojkvänner - fast inte i betydelsen pojkvän - som jag har sex med eller ser som min enda kärlek
Ja vad gör jag här när jag är pilsk ... hrm host... tror att jag söker dels att bli mera pilsk och dels att söka tillfredsställelse
Väldigt likt mig, bortsett från att ständiga armbågsinflammationer; sk musarm ; gjort att jag måste ha stav numera Att fota och/eller filma sig själv när man onanerar är underbart, eller när sambon gör det - älskar detVid onani kommer jag absolut lättast med två fingrar i fittan och ett där bak och den andra handens långfinger på klitoris. Lite knip och snabbt smek så kan jag nog komma på två minuter. Lättare är det förstås med trevlig inspiration i form av filmklipp, sexnovell el sexig chatt. Har också upptäckt att det är väldigt sexigt att fota el filma mig själv.
Jag njuter av att använda fingrarna och slicka av saften , när jag är superkåt ställer jag mig mot en skön kula på köksstolen och ser glänsande kukar frför mig och gnuggar..Asså vill gärna veta hur ni kommer lättast och vad ni tycker är skönast? asså när ni onanerar. Själv gillar jag att gnida mig mot kuddar och grejer haha
Nya sugande/luftpuffande klittmaskiner såsom Womanizer eller Satisfyer är ju fantastiska hjälpmedel. Alla tjejer borde ha t ex en sån här:
https://www.joyland.se/produkt/Satisfyer-Satisfyer-Pro-Plus-Vibration
Gäller min hustru med. Vi ska bara ha en leksak med på resan - vår Satisfyer. Hon kommer snabbt och hårt.