Snäckan
Välbekant medlem
- Ålder
- 56
- Kön
- Kvinna
Kamma dig nu, Xenon... FridaA har en stor smiley i sitt inlägg, o e en go tjej, jag håller med henne.
Du skulle bara veta så mycket jag håller med dig nu Lasseman
Kamma dig nu, Xenon... FridaA har en stor smiley i sitt inlägg, o e en go tjej, jag håller med henne.
Du skulle bara veta så mycket jag håller med dig nu Lasseman
Det kan också vara så att Frida vet vem jag är och förlåter mig för att jag glömmer att använda smileys.
Hoppas att ni andra kan sälla er till den skaran.
Se här bara:
Det kan också vara så att Frida vet vem jag är och förlåter mig för att jag glömmer att använda smileys.
Se här bara:
Jag ber om ursäkt ifall jag missuppfattade ditt budskap till Frida A. Men i min värld så är "bah" inget annat än bokstäverna för en smiley, som inte har så trevlig betydelse - därav min reaktion!
Se här bara:
Jag ber om ursäkt ifall jag missuppfattade ditt budskap till Frida A. Men i min värld så är "bah" inget annat än bokstäverna för en smiley, som inte har så trevlig betydelse - därav min reaktion!
Oj, vilken smiley är det? Bah är i min värld mer som ett läte. Bah. Eller bäh.
Snäckan, du sa aldrig om du gillade muskler på en tjej?!
Jösses, någon har vaknat med PMS..!Snäckan, du sa aldrig om du gillade muskler på en tjej?!
Vilken iakttagelseförmåga[}][B)]
Jösses, någon har vaknat med PMS..!Snäckan, du sa aldrig om du gillade muskler på en tjej?!
PMS[:0] Det där var en västanfläkt. Du skulle inte vilja veta hur jag låter när jag lider av PMS[}]
Ledsen att detta hamnade i fel forum...sorry.
Eller gjorde det det??
Vad tycker tjejer som kan njuta av vackra kvinnokroppar, är det snyggt med lite synliga muskler på tjejer??
PMS= "Pilla-Mus-Syndrom"?
Det har väl alla kvinnor, ofta och mycke, PMS!!