tjejer som gillar telefonsex?

SchysstaKillen

Ny medlem
Ålder
51
Kön
Man
hej alla glada och kåta!

finns det några tjejer/kvinnor härinne som gillar att onanera medans de snackar med okända killar/karlar?

typ "ragga upp" en kille på nån chatt och sen ha en liten anonym onanistund tillsammans på fritt forum.

själv tycker jag att det är otroligt upphetsande... med tjejer då alltså :)

vissa tjejer är dock lite oschyssta och slänger på luren direkt när de har kommit :(

andra har lite dålig fantasi och säger knappt ett pip, så man får göra allt jobb själv.

men ibland hittar man en riktig pärla som gillar att snacka snusk :D

några tjejer härinne som också gillar detta lilla tidsfördriv?

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Jag tycker det är ett härligt "tidsfördriv" med telefonsex. Kan säga att det även finns killar som lägger på när dom fått sitt. Det är tråkigt, men man får väl anta att dom känner sej obekväma med situationen.

SchysstaKillen

Ny medlem
Ålder
51
Kön
Man
Originally posted by Tilda

Jag tycker det är ett härligt "tidsfördriv" med telefonsex.

Kul att höra Tilda :) Får man fråga vart du brukar hitta dina partners att kåta dig över telefon med?

Kan säga att det även finns killar som lägger på när dom fått sitt.

Det förvånar mig inte ett spår... Finns många oförskämda människor! Lite trist att sitta där med kuken i hand (eller fingarna på klittan ;)) och plötsligt höra ett klick...

Nån mer tjej som gillar detta? Att många killar gör det känns rätt självklart.

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
På chatten på Aftonbladet eller IX händer det ibland att man träffar någon som man vill prata lite närmare med. Det bör väl tilläggas att de flesta som kontaktar en är "knäppisar" som man absolut inte vill prata med......men ibland dyker någon upp som man blir nyfiken på.

SchysstaKillen

Ny medlem
Ålder
51
Kön
Man

På chatten på Aftonbladet eller IX händer det ibland att man träffar någon som man vill prata lite närmare med.

det är väl där jag brukar träffa på dem jag har haft min mysiga stunder med också... vem vet, vi kanske har sexat tillsammans nån gång ;)

fast ibland är det stört omöjligt att hitta nån intresserad, verkar mest vara killar som gillar denna sysselsättning...

lite synd, eftersom det (enligt mig) förhöjer känslan rejält att ha sällskap i telefonen när man onanerar :p

SchysstaKillen

Ny medlem
Ålder
51
Kön
Man
Originally posted by MissVanilla

tycker också att telefonsex kan vara härligt :) med rätt person/er

trevligt att vaniljtjejen ger sig in i diskussionen! :) "med rätt person/er", ska jag tolka det som att du har haft t6 med flera personer samtidigt? låter spännande! var det anonymt?

själv tänder jag just på anonym t6, jag tycker att det blir mer av en fantasi då samtidigt som man kan ta ut svängarna lite...

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Har haft anonym telefonsex med några tjejer och kvinnor (en i taget!) på fritt forum, det var väldigt skönt. Gör gärna om det.

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Det förvånar mig inte ett spår... Finns många oförskämda människor! Lite trist att sitta där med kuken i hand (eller fingarna på klittan ;)) och plötsligt höra ett klick...

Visst är det oförsämt. Jag tycker att det är en del av det sköna att småprata lite efteråt när orgasmen ebbat ut. Precis som när man haft samlag med nån IRL och ligger och kelar efteråt.

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Har haft anonym telefonsex med några tjejer och kvinnor (en i taget!) på fritt forum, det var väldigt skönt. Gör gärna om det.

zorro

Ny medlem
Kön
Man
Har oxå haft T6 på 3, fast det va rätt länge sen. Jag + en snubbe till och en tjej. Alla sågs på "linjen" typ. Va helt ok :)

sexsugen78

Aktiv medlem
Ålder
45
Kön
Man
Håller med om att t6 kan vara helt underbart. Träffade en skön tjej på en chat för ett år sedan, sedan hade vi t6 nästan varje kväll i månader. Tyvärr träffade hon en ny pojkvän som inte riktigt gillade vad vi sysslade med, så sedan dess längtar jag efter en ny t6-kompis. Det är så underbart att höra den andra njuta samtidigt som man smeker sig själv...

SchysstaKillen

Ny medlem
Ålder
51
Kön
Man
Originally posted by sexsugen78

Håller med om att t6 kan vara helt underbart. Träffade en skön tjej på en chat för ett år sedan, sedan hade vi t6 nästan varje kväll i månader. Tyvärr träffade hon en ny pojkvän som inte riktigt gillade vad vi sysslade med, så sedan dess längtar jag efter en ny t6-kompis. Det är så underbart att höra den andra njuta samtidigt som man smeker sig själv...

Hade också en återkommande t6-kontakt med en skönt kåt tjej för några år sen. Vi brukade kåta upp varandra på chatten för att därefter ha en skön onanistund tillsammans över telefon.

En extra härlig grej med henne var att hon brukade använda dildo när vi snackade, och satte ibland luren mot fittan så jag fick höra hur våt hon var när hon knullade sig själv med dildon :p

Jag ska erkänna att jag hade flickvän vid denna tidpunkt, som aldrig visste om något om detta. Jag hade inte särskilt dåligt samvete - så länge man håller det helt anonymt, inte sitter och tjötar om sitt privatliv på msn etc ser jag det mest som ett sätt att förstärka sina fantasier när man onanerar. Ungefär som porr alltså, fast bättre :D

Nån som håller med? Eller tycker ni att jag var taskig mot min tjej :sleep:

sexsugen78

Aktiv medlem
Ålder
45
Kön
Man
[qoute]Nån som håller med? Eller tycker ni att jag var taskig mot min tjej [/quote]

Klart du var lite taskig, men jag definierar det inte som otrohet. Var själv i ett förhållande när jag hade återkommande T6, men jag tycker inte det är någon större skillnad jämfört med att runka till porr... Skulle min tjej göra samma sak så skulle jag självklart inte tycka det är så kul, men å andra sidan är ju inte jag bättre själv.

kamraten

Medlem
Kön
Man
har haft två distansförhållande, och då blev det en del telesex..fanns inte så mycket att göra när man längtade efter varandra och var stenkåta. har aldrig tänkt på det här med anonym telesex, men tanken på att någon ligger där naken och smeker sig på andra sidan luren gör en rätt upphetsad.. jag tänder enormt på snuskigt snack och stön, det är synd att alla tjejer inte är inne på sånt..

Toppen