... men finns det tjejer som luktar på trosor eller kalsonger, eller tänder på att en kille eller tjej luktar på hennes?
Avrundar till 0% tjejer alltså...
... men finns det tjejer som luktar på trosor eller kalsonger, eller tänder på att en kille eller tjej luktar på hennes?
En gång för en massa herrans år sedan när jag va typ 16 år och oskuld så brukade jag chatta otroligt mycket. Detta ledde ofta vidare till kontakter över telefon och på så sätt lärde jag känna tjejer över hela Sverige. Mycket telefon-sex blev det...
En av tjejerna skickade trosorna som hon hade på sig när vi telesexade och jag kommer ihåg att jag tyckte det va det häftigaste som hänt. Otroligt upphetsande.
Nu har jag svårt att förstå det. Känner absolut ingen upphetsning av att lukta på nåns trosor.
Tror att det hänger mycket på var man befinner sig i livet. Är man ensam och det va längesen man träffade en tjej så har man väl lättare att gå igång på i princip vad som helst...
Avrundar till 0% tjejer alltså...
Här har du en som går emot strömmen. Jag kan mycket väl tänka mig att lukta på trosor. En kvinnas doft är inte att förakta. Minst lika härligt som att stoppa näsan i en kvinnas sköte. Tänder även på att en man finner nöje i att känna min doft