NordiskKrigare
Medlem
- Kön
- Man
Finns den nån mer än jag som har tjejer som onanikompisar? ...kanske irl eller kanske bara på tfn? själv har jag två, och den ena avvecklas väl eftersom hon nu vill vara "trogen" med sin nya pojkvän.
De nog bara du har inte haft sånn tur
Om man är intresserad en tjej som onanikompis så beror det nog lite på hur man närmar sej henne om man vill ha framagång.. Hon måste känna sej trygg med dej och inte heller misstänka att du är ute efter mer än onani, eller träff eller nått annat.. ha inte så bråttom heller.. satsa hellre på en "långsiktigt" relation.. HAr fått väldigt mycket ut ur mina onanikompisrelationer
Masturbation for salvation
Om man är intresserad en tjej som onanikompis så beror det nog lite på hur man närmar sej henne om man vill ha framagång.. Hon måste känna sej trygg med dej och inte heller misstänka att du är ute efter mer än onani, eller träff eller nått annat.. ha inte så bråttom heller.. satsa hellre på en "långsiktigt" relation.. HAr fått väldigt mycket ut ur mina onanikompisrelationer
Masturbation for salvation
Det ligger något i det där. Män är ofta alldeles för rakt på sak. Klart som fan att alla vill ha sex, men kvinnor behöver ofta mer än en vanlig kåt kille för att gå igång. Inte för att det är något fel på vanliga kåta killar men det kävs lite mer finess. Precis som du säger vill vi känna oss trygga. Min personliga åsikt är att jag tänder mer på en personlighet än en kuk. Det är riktigt trist med alla förfrågningar om cam och träffar från killar som uppenbarligen inte insett detta. Visst finns det tjejer som inte alls fungerar så här, men med tanke på vår patriarkala struktur och det faktum att sexuellt frigjorda kvinnor fortfarande anses vara slampor är det långt ifrån majoriteten.
Mitt tips till alla kåta killar: Lägg ner lite tid på att lära känna folk också, så kommer sexet tids nog, för alla blir kåta. Om du inte inleder med sex så är chansen större att det slutar med sex