jm
Välbekant medlem
- Kön
- Man
Jag har en tjejkompis jag tränar med, nu under coronatider så åker jag hem till henne så tränar vi hos henne. Vi hade bestämt att köra ett morgonpass imorse, så åkte dit kl 07 och knackade på. Hon öppnade i träningskläder och sa att hon kunde göra en kopp kaffe medan jag bytte om. Så gick till badrummet och stängde dörren, plötsligt knackade det nästan lite panikartat på dörren och jag sa att jag klar på en minut. Blev tyst i en sekund som om hon funderade på vad hon skulle säga..sedan sa hon ”Du jag tror jag glömde packa undan lite personliga saker....”.
Tänkte att det kanske är någon BH eller ja...binda eller något...sen ser jag att det står 7 dildos i olika storlekar på badkarskanten. Öppnar dörren och går ut, låtsas som jag inte sett något...och hon ursäktar sig och smiter in.
Hade lite svårt att koncentrera mig på träningspasset efteråt. Blev också en runk och skönt sprut i duschen när jag kommit hem efter passet.
Tänkte att det kanske är någon BH eller ja...binda eller något...sen ser jag att det står 7 dildos i olika storlekar på badkarskanten. Öppnar dörren och går ut, låtsas som jag inte sett något...och hon ursäktar sig och smiter in.
Hade lite svårt att koncentrera mig på träningspasset efteråt. Blev också en runk och skönt sprut i duschen när jag kommit hem efter passet.