Topless

lll

Aktiv medlem
Kön
Man
Har tyvärr inte lyckas se någon som solat topless de senaste veckorna. Hur tur har ni haft?

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Jo vars, när man rundar Äppelviken och Smedsuddsbadet på Brommalandet i Stockholm i båt så ligger det ett litet nudistbad bakom plank bredvid.

Vanskligt att gå på riktigt fluktavstånd, men jag konstaterar att det finns en tjejer / kvinnor där som har rikligt solbrända såväl kavaljergångar som venusberg.

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag har inga bekymmer med att bada och sola toppless men märker ibland på vissa ställen att blickarna kan både vara uppskattande, intensiva men även nedlåtande och irriterade.

Ni får gärna titta på mig, stör mig inte alls så flukta på! :)

Märkligt hur ett par bröst kan skapa så mycket starka känslor....fattar att dom är sexualiserade men ändå...

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Jag har inga bekymmer med att bada och sola toppless men märker ibland på vissa ställen att blickarna kan både vara uppskattande, intensiva men även nedlåtande och irriterade.

Ni får gärna titta på mig, stör mig inte alls så flukta på! :)

Märkligt hur ett par bröst kan skapa så mycket starka känslor....fattar att dom är sexualiserade men ändå...
finns inget som är så vackert som små fasta kvinnobröst

MrNiceman

Medlem
Kön
Man

Ja verkligen, än om jag försöker se opåverkad ut på utsidan, så sker ett krig och känslor och tankar på insidan, det går liksom inte att vara oberörd i stunden, inte för mig iallafall.

Jag hade en underbar sommar när det kommer till topless, var på en strand på en ort där topless har blivit en grej bland grannar och bekanta. Såg både stora som små bröst på underbart frigjorda kvinnor.

Samt att jag skymtade en naken-solare på en bakgård på vägen till mitt jobb.

Toppen