Topp 3 Favorit Sexställningar

snorpi

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Vilka är era 3 favorit sexställningar? Skriv gärna om ni är tjej eller kille och motivera gärna era svar.
Jag är kille och min topp 3 lista är följande.
1. 69:an Jag är rumpfixerad och jag älskar att slicka fittan och rumpan på en snygg tjej samtidigt som jag får en skön avsugning. :love:
2. Doggystyle Jag är rumpfixerad och jag älskar att se tjejens rumpa när jag knullar henne bakifrån och sedan avslutar jag med att spruta sperman på skinkorna och ryggen.:love:
3. Reverse Cowgirl Jag älskar att se tjejens rumpa när hon rider min kuk bakåtvänd.:love:
 

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
1. Missionären (gillar ögonkontakt och möjligheten att kyssas)
2. Bli riden (min fru red mig med ryggen mot mig och smekte min pung och mitt anus, fantastiskt skönt)
3. Skeden (lätt att smeka klittan)

Jag är bisexuell och skulle jag nån gång få chansen att ha samlag med en kille skulle jag vilja köra de tre ovanstående även med honom.
 

Niklas46

Aktiv medlem
Kön
Man
1, missionären. Sköna kyssar o kroppskontakt.
2 bli riden. Känna hennes tyngd o leka med de underbart stora brösten.
3 bakifrån. Se rumpan o hålla i de breda höfterna.
 

JR7615

Medlem
Ålder
48
Kön
Man
1. När hon ligger på rygg med benen brett särade så att jag ser min kuk åka in och i hennes fitta.

2. Missionären sidledes då jag känner att kuken kommer långt in i fittan.

3. När hon ligger på magen och jag trycker in kuken mellan hennes skinkor och in i fittan.
 

Tfg

Aktiv medlem
Kön
Man
Alla som nämnts funkar givetvis men när det är dags att spruta är missionären odiskutabel 1:a för mig. Förutom det uppenbara, att stanna kvar i fittan under utlösningen, är det många gånger enormt frestande att dra sig ur och sprida sperman på hennes bröst/mage och fitta..
 
Toppen