Hmm låter spännande, berätta mer!!Jag skulle svara Ja men han håller nog inte med! Nästan iaf...
Hmm låter spännande, berätta mer!!Jag skulle svara Ja men han håller nog inte med! Nästan iaf...
Mannen jag talar om skulle bo på hotell i stan. Hade ingen tanke på att risken/chansen för att springa på honom fanns. Men det gjorde jag. Ned för rulltrappan i en av stans bokhandlar kommer ona-mannen tillsammans med en kollega!!
Han lyckades inte se mig och jag kunde komma ut ifrån bokhandeln utan att bli avslöjad!
Reagerade instiktivt med att fly.. Fara fara! Om mannen hade varit mer vaken hade nog bara blickar och leenden bytts... Inget mer spännande än så!
Eller vad tror du?
Reagerade instiktivt med att fly.. Fara fara! Om mannen hade varit mer vaken hade nog bara blickar och leenden bytts... Inget mer spännande än så!
Eller vad tror du?
vem vet
men jag tyckte att du fega lite...
Både ja & nej. En kollega. Medlemsskapet nämdes & vi ses arbetsdagar..Lite nyfiken!
Är det någon som träffat en annan medlem IRL,
efter kontakt här på ona.se.
Både ja & nej. En kollega. Medlemsskapet nämdes & vi ses arbetsdagar..Lite nyfiken!
Är det någon som träffat en annan medlem IRL,
efter kontakt här på ona.se.