Träffen med dig (min första novell av ett riktig möte med henne)

Njutmedmig88

Aktiv medlem
Ålder
36
Kön
Man
Du smsar mig att du nu är klar med arbetet och på väg till Hotellet. Vi skriver lite undertiden jag åker in och vi blir bara kåtare och kåtare.

Väl framme på Hotellet så åkte jag hissen upp till din våning. Går mot ditt rum och knackar på. Då du ej öppnar så känner jag på dörren och den är upplåst. Kliver in i ett mörkt hotellrum. Ser en skymt av något i sängen och tänder upp.

Där i sängen ser jag de hetaste jag sätt. Du står på knä i mitten av sängen. Iklädd svart spets BH, hotpants i matchande utseende, strumpbyxor och strumpbyxhållare.

Jag hoppar över dig direkt. Vi kysser varandra och smeker varandra en bra och lång stund. Vi båda är SÅ kåta och har längtat så länge efter detta. Tiden står som stilla med inte våran lust till varandra.

Efter en bra stund så går jag till min väska och tar upp den. Du undrar vad det är så jag lägger upp alla sakerna på sängen och ler mot dig. Du förstår direkt och ler tillbaka.

• Vilka saker får jag använda? Frågar jag.
  • Du bestämmer, säger du och lägger dig ner i sängen på rygg.

Jag börjar med att ta på dig ögonbindeln. Medans jag gör de så kysser jag dig. Kysser dig sedan ner mot magen, över fittan och ner mot låret.

Nu tar jag fram handklovarna och sätter dom på dig. Ser till så de sitter ordentligt så du ej kan smita. Tar fram snöret och knyter fast snöret i handklovarna så du ligger särad med armarna över hela sängen.

Andra snöret knyter jag runt din vänstra knä, upp runt halsen och runt ditt högra knä sedan. Detta bara för att du måste då sära på benen annars stryper du dig själv.

Nu när du är fast i sängen så sätter jag mig på knä breved dig vid ditt ansikte. Viskar i ditt öra:

• Nu kommer du inte kunna stoppa mig på några timmar. Sedan pussar jag dig på kinden.

Ställer mig upp på golvet. Allt är tyst och man hör nästan hur ditt hjärta pumpar snabbt och hårt. Öppnar min gylf och låter byxorna falla till golvet. Detta hör du tydligt i de tysta rummet. Jag ställer mig på knä i sängen vid din sida igen. Min kuk är nu hård och pulserar ordentligt. Försatsen har börjat rinna lite nu och jag lägger min kuk mot dina läppar. Du gapar direkt men då tar jag bort kuken. Du stänger munnen, då för jag dit kuken igen. Säger till dig att sträcka ut tungan bara så de gör du lydigt. Lägger mitt ollon mot din tunga och smeker din tunga med min kuk.

Slår kuken mot din tunga och säger åt dig att gapa stort nu. Lydig som du är just nu så gör du de.

Jag tar min kuk och trycker ner den djupt direkt. Du vrider på huvudet för den är för stor att få ner hela.

Smack...

Du känner hur de blir varmt på din ena skinka. De gör ont men är jävligt skönt på samma gång.

Smack...

Nu känns de på andra skinkan.

• Om du ej lyder eller gör motstånd så kommer min piska eller mina händer att bestraffa dig, viskar jag i ditt öra.
Försiktigt hör jag hur du svarar Okej.

Jag ställer mig på nytt breved ditt huvud och säger åt dig att gapa. För in min kuk i din mun och beordrar dig att suga mig. Du gör som du blir tillsagd och blir belönad med smekningar över din kropp samtidigt.

• Du ser vad jag menar, är du snäll och duktig är jag de. Är du olydig och dum så blir de bestraffning.
Du fortsätter suga men börjar bli för dålig fart så jag tar tag om ditt huvud med mina händer och börjar nu munknulla dig djupt och hårt. Du kvävs så jag drar ut kuken men stoppar in den när du tagit ett andetag, fortsätter så ett tag tills du ber mig sluta. Smack, Smack, Smack.

• Är de du eller jag som ska ge order? Säger jag med skarp ton.
  • De är du, förlåt. Säger du och gapar igen.
Denna gången släpper jag inte taget om ditt huvud utan låter kuken vara djupt nere i din hals ett bra tag. Salivet bara rinner ner över min pung och ner i sängen. Jag drar ut kuken och du andas häftigt nu.

• Tack för de hålet, nu har jag två kvar att leka med.
  • Två? Frågar du nervöst.
  • Japp, idag ska även din anal få känna på min kuk. Svarar jag och ger dig en smisk på ena kinden.

Nu är de din tur att få njutning. Först måste jag bara få av dina underkläder. Men eftersom du är fastspänd så bra så kan jag ju inte lossa på dig. Nej de är bara att riva sönder de istället.

• Hoppas du har varit smart och inte har de dyraste underkläderna på dig. Säger jag.
Innan du ens hinner svara så känner du mina händer på dina bröst och hör hur BHn går sönder. Nu är dina bröst blottade och jag börjar smeka och nafsa på dina bröstvårtor.

Jag hör på din andning och ser på din kropp att du älskar min behandling på dig. Smeker, kysser, suger och nafsar på dina bröst ett tag.

Sedan känner du hur den 12 svansiga piskan smeker över dina bröst som en lätt beröring. Du känner hur jag piskar dig hårdare och hårdare mellan kyssarna.

Börjar smeka med piskan längre ner över magen mot dina hotpants. Nu är de ju dom som är i vägen. Lägger piskan åt sidan i sängen och börjar smeka med mina händer över din fitta. Känner redan utanpå dina hotpants att du är riktigt kåt och våt då de runnit om din fitta.

Tar tag om din trosa och drar den åt sidan så din fitta blottas. Börjar smeka runt din fitta för att retas lite. Känner hur du mer och mer vill ha mig i dig så jag slutar upp lite och tar i stället tag om dina trosor och rycker sönder dom.

Efter som jag ej kan smeka dig utan att du stönar så tar jag dina trosor och trycker in dom i munnen på dig.

Nu har jag dig äntligen där jag vill ha dig. Fastspänd, ögonbindel, tyst och alla dina hål blottade. Nu är jag kåt som aldrig förr, hård som aldrig förr, sugen som aldrig förr och nu ska du få något du aldrig fört har fått.

Eftersom du ej får komma innan jag säger så, så vill jag se vad du klarar av. Börjar med att smeka runt din fitta med mina fingrar men nuddar ej dina ömma punkter ännu. Kysser dig nu på insidan av låret medan behandlingen av din fitta med mina fingrar fortsätter och nu övergår till ett mer intimt smekande som får dig att ej kunna ligga still i sängen. Märker på dina rysningar att du ej gjort som jag sagt.

• Har du kommit lite, trots att jag ej tillåtit dig att göra de? Frågar jag.
Du skakar på huvudet men jag tror dig ej.

• Frågar igen. Har du kommit utan min tillåtelse?
Du skakar på huvudet och jag hör hur du säger nej med dina trosor i munnen.

• Okej, jag får tro dig då. Men jag tror ej att du kan hålla dig från att komma nu.
Men en smäll lägger jag min hand ovanpå din fitta. Tar mina fingrar och smeker dig snabbt och hårt. Tar min andra hand och håller ner din kropp i sängen nu när jag snabbt trycker in mina fingrar djupt in i din nu rinnande våta fitta.

Jag pullar dig snabbare och snabbare och hör hur du stönar högre och högre. Känner hur din fitta krampar sig och hur dina orgasmer bara kommer.

• Sa jag åt dig att komma? Säger jag argt.
Du skakar på huvudet.

• Nej exakt de gjorde jag ej.
  • Dax att visa att jag menar allvar kanske då?
Du skakar på huvudet och gnyr lite.

Njutmedmig88

Aktiv medlem
Ålder
36
Kön
Man
Jag tar nu av dig ögonbindeln så jag kan se dina ögon. Din blick säger att du har ljugit och de veta jag och de har även jag känt. Jag kollar dig djupt in i ögonen och böjer mig ner mot dig.

• Hopps du förstår att bestraffningen inte kommer göra ont så som du tro. Viskar jag i ditt öra.
Jag ger dig en kyss och lämnar nu sängen. Ställer mig bredvid sängen och kollar på dig. Håller min kuk i min hand och du ser hur galet kåt jag är. Börjar runka min kuk medan jag kolla mot dig.

• Nu ångrar du dig allt. Denna hade du kunnat få känna i din fitta riktigt djup. Men nu eftersom du ej gjorde som jag sa så hoppar jag de hålet.
Jag kommer närmare dig och kysser dig. Sedan sätter jag mig ner i en fåtölj och kollar in dig en stund medan jag runkar.

Du ligger där fastspänd och bara kollar på mig. Ser hur du känner dig besviken över mitt straff och även hur sugen du är på att få känna min kuk.

Jag kommer nu fram till sängen och ställer mig över ditt bröst. Tar bort trosorna från din mun och kastar de på golvet.

• Vill du ha en chans att återgälda mig? Frågar jag.
  • JA. Vad ska jag göra. Säger du.
  • Gapa och gapa stort. Lyckas du med att ta min kuk djupt utan motstånd från din sida så kommer din fitta att få känna min kuk i sig.
Du gapar stort och ser nervös ut.

Jag tar tag om ditt huvud och börjar reta din mun med mitt ollon. Låter mitt ollon smeka din tunga innan jag med ett ryck trycker ner min kuk i din hals. Du försöker direkt att få ut den genom att vrida på huvudet.

Jag drar ut min kuk och ger dig en örfil.

• Du får en chans till annars är detta de sista din mun får känna också av min kuk.
Jag tar nu tag i ditt hår och trycker ner kuken djupare. Ser hur dina ögon vattnas och känner hur din hals krampar.

Drar ut kuken och du andas en gång innan jag börjar munknulla dig rejält. Munknullar dig en bra stund och ditt saliv bara rinner ner över dina bröst.

Efter en stund böjer jag mig ner och kysser dig.

• Fan din fitta har tur att din mun och hals är så skön. Säger jag och ställer mig framför dig i sängen.
Jag står nu på knä i sängen med dina särade ben och svullna fitta framför mig. Smeker din fitta försiktigt med min kuk.

Känner hur jävla våt du är och blir så galet jävla sugen. Låter mitt ollon komma in i dig och hör hur du andas djupare och djupare ju längre in jag kommer. Dröjer inte länge innan hela min kuk är helt inne i dig och din fitta är nu uppfylld av min stora kuk.

Låter min kuk försiktigt åka in och ut ur dig ett tag tills de att jag ej orkar detta mer.

• Nu ska du fan få kuk hårt. Få se om du verkligen gillar de. Säger jag och ler.
Börjar nu knulla dig hårdare och hårdare, snabbare och snabbare och även djupare och djupare.

Din fitta bara rinner och känner verkligen dina safter rinna ner över min pung. Du stönar och skakar och har svårt att andas. Ena handen lägger jag runt din hals och stryper dig hårdare när jag känner att du börjar närma dig Climax. Din blick försvinner och din kropp kan ej ligga stilla.

Nu släpper jag stryptaget och drar ut kuken snabbt. Stoppar in tre fingrar och pullar dig snabbt och hårt. Tar inte lång tid innan du sprutar rakt ut i sängen och pölen blir större och större. Du slutar aldrig spruta och fontänorgasmen blir bara för mycket. Slutar nu pulla dig och du ligger där helt slut och hyperventilerar av njutning.

Jag låter dig vila en liten stund och få lite luft. Hämtar ett glas vatten till dig då du behöver de.

• Försök inte rymma eller göra något nu när jag knäpper upp handklovarna. Säger jag och börjar lossa på dig.
Du ligger nu helt energi lös i sängen när jag lossat alla spännen. Du dricker ditt vatten sedan kollar du mot mig.

• Ställ dig nu på alla fyra. Befaller jag.
Snäll som du är så gör du de jag säger.

Tar nu dina händer bakom din rygg och spänner fast dom. Repet tar jag och knyter runt dina låt så du ej kan stå på annat sätt en som du står nu.

Nu står du där igen som jag vill ha dig. Din rumpa helt blottad. Din nyknullade fitta och din orörda anal. Börjar nu slicka dig när du står där på alla fyra i sängen. Slickar från fitta upp över analen och tillbaka ner över fitta igen. Slickar din fitta medan jag smeker med tummen över din anal.

Ställer mig upp bakom dig och låter min kuk försiktigt glida in i din fitta. Knullar dig nu försiktigt med långa djupa tag.

Sträcker mig nu efter glidmedlet och trycker ut en klick över din anal. Börjar massera in din anal med glidmedel för att värma upp.

• Du kanske förstår vad glidmedlet skulle vara till nu?
  • Mmm. Svarar du.
  • Bra då har du inget emot att jag fortsätter med detta?
  • Nej. Svarar du snällt.
Jag drar ur min kuk ur din fitta och låter nu mitt ollon massera din anal. Låter kuken glida upp och ner mellan dina skinkor. Häller ut mer glidmedel och masserar in hela din rumpa med de så den glänser där framför mig.

Börjar försiktigt att trycka min kuk mot din anal. Du ligger fortfarande där lydig och jag blir stolt över dig. Snart när ollonet har glidit in i din anal så låter jag den vara där medan min hand letar sig ner över din fitta och smeker din klitoris skönt.

Ju snabbare jag smeker din fitta ju mer trycker jag in min kuk i din anal.

Nu är halva kuken inne och de är så jävla skönt. Du är så trång och att känna att din fitta rinner gör detta sjukt skönt. Jag börjar nu sakta att knulla dig in och ut försiktigt. Känner att du börja vänja dig med min kuk i din anal så öka takten nu.

• Fan vad du är skön. Skriker jag rakt ut
Du bara stönar och stönar.

Fortsätter nu med att knulla dig hårt i analen och de går riktigt bra för dig och du får orgasm efter orgasm. Börjar pulla dig i fittan samtidigt som jag pumpar din anal full med min kuk. Din våta rinnande fitta gör mig sugen så drar ur min kuk ur din anal och stoppar in kuken i din fitta. Hela vägen in i en bestämd stöt.

Ser hur hela din anal gapar och kan inte låta bli att nu pulla din anal samtidigt som din fitta får min kuk. Så skönt att känna kuken genom väggen, och att stimulera den samtidigt som jag knullar dig. Den känslan får mig att ej kunna hålla mig länge till.

• NU är de fan min tur att komma. Säger jag.
  • Kom hur mycket du vill. Säger du med ett stönd.

Vill knulla dig lite till innan jag kommer så drar ut min kuk ur din fitta och trycker in den i din anal igen. Börjar nu att knulla dig lite i analen och sedan lite i fitta och byter lite hela tiden. Båda dina hål bara rinner av kåthet och du stönar som aldrig förr.

Nu känner du hur hela min kuk pulserar och anar att jag är nära att spruta nu.

Jag drar ur min kuk och runkar den snabbt. Du känner hur första sprutet träffar rakt på din gapande anal. Andra sprutet hamnar upp på ryggen. Tredje rakt på fittan.

Sedan känner du hur jag pressar in min kuk djupt in i din fitta och du känner hur jag sprutar dig djupt upp i fittan.

Drar mig ur dig och leker runt med satsen med kuken. Flyttar mig till ditt ansikte och låter dig suga rent hela min kuk från dina och mina såser.

Jag faller ihop i sängen och knäpper loss dig så du är fri nu. Du kan knappt röra dig och har jobbigt att andas.

Vi ligger kvar där i sängen ett tag och myser med varandra. Vi kysser varandra och bara njuter.

Efter en stund erbjuder jag att fylla upp ett bad åt oss. De tackar du ej nej till.

När badet är klart så kommer jag ut till dig som ligger helt "död" i sängen.

• Ville du ha ett bad? Frågar jag.
  • Mmm jag kommer.
Med lite hjälp kommer du till slut upp ur sängen. In i badrummet där badet är redo. Jag hoppar i och sätter mig ner. Du kommer i och sätter dig ner så jag kan hålla om dig. Vi sitter där helt tysta och bara njuter av de vi gjort.

• Nöjd? Frågar jag.
  • Åhhhh JA de är jag. Är du?
  • Hmmm, kanske. Säger jag och kysser dig.
Nu känner du även hur min hand smeker ditt ena bröst och den andra vandrar ner mot din fitta.

Jag smeker dig medan vi kysser varandra.

Mmmm vad som händer efter badet, de får vi veta när den tiden är inne.

Toppen