Maree - See you in another life!
Aktiv medlem
- Kön
- Kvinna
Var väl kanske mer pinsamt för killen än för mig dock. Nåja, historien går följande: Var på träning igår (shootfighting) och det hade börjat en ny kille där. I och med att det inte är många tjejer som håller på så sparras jag för det mesta med mina manliga träningskamrater. Skulle upp och sparras med den nya killen och han hade sagt tidigare att vi skulle ta det försiktigt för att han inte hade någon susp på sig (glömt den hemma). Gick upp i octagonen och det gick riktigt bra shootade in på honom, fick ned honom på backen, passerade hans guard och hamnade i "full mount" (dvs när man sitter överst för de som inte är invigda). Hade honom riktigt pinned down och började mata honom med armbågar och slag mot huvudet. Jag sitter alltså på honom och riktigt blastar honom då jag känner något "hårt" underifrån. Tänker inte så mycket på det utan fortsätter tills han ger sig. Senare på bänken så frågar jag honom om han fick tag i en susp trots allt, varav han blir ilröd och säger stammar fram ett "nej".
Det mest intressant för min del var nog att av vad jag kunde känna så måste den ha varit bra "stor"
Det mest intressant för min del var nog att av vad jag kunde känna så måste den ha varit bra "stor"