Tråden där du beskriver hur din kuk/fitta har det just nu

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Min kuk ropar på uppmärksamhet nu. Har varit iväg på en tripp med en kompis och har därför inte onanerat på typ en vecka. Det börjar kännas nu. Har förstås samlat på mig rejält med sperma under den här veckan, så när jag väl onanerar ska jag ta tid på mig och försöka få satsen att komma lite i omgångar så att jag kan hålla på att smeta och leka med sperman en stund nu när satsen är rejäl.
Har du verkligen inte kunnat gå undan nån gång under den tiden för att fixa det?
 

Smålandsman

Välbekant medlem
Kön
Man
Har du verkligen inte kunnat gå undan nån gång under den tiden för att fixa det?
Visst kunde jag det, men vi har hela tiden varit ute, och när vi kom hem om kvällarna var jag trött och ville sova. Har liksom inte tänkt på det. Det var först nu när jag kom hem som jag märkte hur sugen jag var.
 

wonka

Välbekant medlem
Kön
Man
Vi har det härligt nu på morgonen jag och min kuk. Sitter på verandan med en kaffe i ena handen och kuken i den andra i morgon solen och känner in lugnet. Sippar på kaffet och runkar kuken som gillar att vara framme i solen. Det värmer så härligt på kuk skinnet och på bollarna…..mmm
 

wonka

Välbekant medlem
Kön
Man
Nu blev det lite extra trevligt att runka på verandan. Hör att grannen är vaken och ute på tomten. Dom ser inte mig för våran häck. Det är mamman och dottern som jag hör prata. Dom är rätt heta båda två. Kuken står rätt upp och den blir runkad skönt……hör dom och fantiserar
 

Utansexdörjag

Ny medlem
Kön
Kvinna
Svullen kåt klitoris som längtar efter en tunga som kan leka ordentligt med henne, istället är det mina fingrar som rör sig sakta uppåt/ neråt längs med den våta springan, stannar till vid klitoris då och då med cirklande rörelser, försöker drömma mig bort och fantiserar om att våga sola ensam på ett nakenbad.
 

wonka

Välbekant medlem
Kön
Man
Svullen kåt klitoris som längtar efter en tunga som kan leka ordentligt med henne, istället är det mina fingrar som rör sig sakta uppåt/ neråt längs med den våta springan, stannar till vid klitoris då och då med cirklande rörelser, försöker drömma mig bort och fantiserar om att våga sola ensam på ett nakenbad.
Låter helt underbart med en svullen klitoris som vill ha härlig beröring. Klart du skall åka till ett naken bad och ha lite trevligt med dig själv
 

Aaerouh

Medlem
Kön
Man
Drömmen vore ju att ngn random man med lika fin kuk som du, slog sig ner bredvid och inte kan hålla sina fingrar i styr så vi måste gå undan och han kan ge mig ett rejält knull
Just det drömmer jag om just nu. Jag ser att du inte kan låta bli att smeka lite diskret där du ligger på mage i sanden. Jag ser att du smugit in högerhanden under dig och lägger märke till dina höfters rörelser. Du ser att jag ser. Vi ler mot varandra och jag närmar mig.
 

wonka

Välbekant medlem
Kön
Man
Drömmen vore ju att ngn random man med lika fin kuk som du, slog sig ner bredvid och inte kan hålla sina fingrar i styr så vi måste gå undan och han kan ge mig ett rejält knull

Drömmen vore ju att ngn random man med lika fin kuk som du, slog sig ner bredvid och inte kan hålla sina fingrar i styr så vi måste gå undan och han kan ge mig ett rejält knull
☺️ det vore ju drömmen om det skulle varit så. Få klämma och pilla lite och sedan som sagt, få knulla bakom en buske nära stranden
 

Malmo_Man

Välbekant medlem
Ålder
49
Kuken är skönt slak nu efter att varit inne i särbon för någon timme sedan där den sprutade skönt.
Skulle särbon beskriva sin fitta skulle det vara med orden, ” härligt blöt efter att fått kuk och satsen i mig ”
 
M

Milf94

Gäst
Just nu väldigt bra, men kåt och våt av safter o sperma.
Är iväg i husbil med två vänner, så det har blivit mkt sex och naket.
Jag tänkte vännerna skulle få sova, så jag gick ut för att kissa.
Vi toan möter jag killen jag flirtade med igår på krogen.
Utan ord, så gick vi gemensamt in i den ena boden med toa och dusch.
Så nu rinner hans sperma längs låren.
Väldigt skön morgon
 

Both

Medlem
Ålder
37
Kön
Man
Just nu väldigt bra, men kåt och våt av safter o sperma.
Är iväg i husbil med två vänner, så det har blivit mkt sex och naket.
Jag tänkte vännerna skulle få sova, så jag gick ut för att kissa.
Vi toan möter jag killen jag flirtade med igår på krogen.
Utan ord, så gick vi gemensamt in i den ena boden med toa och dusch.
Så nu rinner hans sperma längs låren.
Väldigt skön morgon
Låter helt underbart!
 

wonka

Välbekant medlem
Kön
Man
Just nu väldigt bra, men kåt och våt av safter o sperma.
Är iväg i husbil med två vänner, så det har blivit mkt sex och naket.
Jag tänkte vännerna skulle få sova, så jag gick ut för att kissa.
Vi toan möter jag killen jag flirtade med igår på krogen.
Utan ord, så gick vi gemensamt in i den ena boden med toa och dusch.
Så nu rinner hans sperma längs låren.
Väldigt skön morgon
Åh det låter som att du har haft ett par riktigt trevliga dagar i husbilen. Ännu härligare att din fitta är full av sperma och att du fått mycket kuk
 
Toppen