Tråden där du beskriver hur din kuk/fitta har det just nu

Cumbaths

Välbekant medlem
Efter att ha njutit av längre runkstunder både i fredags kväll och igår eftermiddag så trodde jag att det inte skulle bli mer den här helgen. Så fel jag hade: tog en långpromenad i det vackra sensommarvädret och kåtade upp mig rejält på alla vackra unga lättklädda flickor och damer jag mötte. Alla snygga bröst och urringningar, alla sexiga nakna ben, alla välsvarvade bakdelar som skymtade fram under korta kjolar (mmm…cyklister!) eller rejält framhävda i figurnära tights där man framifrån kunde beundra deras putande venusberg…Alla kuksugarmunnar…hade jag inte vetat bättre hade jag satt mig på en parkbänk och låtit min bultande erektion komma ut i friska luften. Men förargelseväckande beteende är inte min grej. :LOL:

Väl hemma har jag runkat till porr de senaste timmarna. Min kuk står rätt upp och de kommer en hel del försats. Jag älskar att onanera!
 
Last edited:

manjon

Medlem
Ålder
53
Kön
Man
Tittat på runk-compilations med sprutande snoppar och deras stönande ägare som onanerar sig genom livet hela förmiddagen. Efter tre sköna orgasmer sprutar min egen snopp bara lite lättflytande droppar och det gör lite ont i ollonet och pungen. Men jag drar ned byxorna för ytterligare en till skön stund med snoppen :p
 
Toppen