Härligt!Har på mig mina blommiga stringtrosor idag, ett par med öppen cock sleeve sydd med en tight kant som smiter åt skönt bakom ollonet. Är så jävla skönt när bara ollonet är utanför. Så känsligt! Kittlar underbart skönt vid minsta rörelse!
Har suttit i Teamsmöte på fm.
Linne upptil, helt bar nertill
våt
Ingen avundsjuka alltså, det är ju skönt! Det låter som ett öppet förhållande. Känner hon till dina "böjelser"Hustrun är i Stockholm med sin älskare så jag har fritt fram att njuta av mina böjelser
Något jag får prova nästa gång! Bäst att inte resa sig upp....Har suttit i Teamsmöte på fm.
Linne upptil, helt bar nertill
våt
Kommer direkt då!Kåt vill få min kuk avsugen och suga en härlig kuk
Har du märkt om du får mer sperma om du runkar och håller igen? Är det en tydlig skillnad?Kuken mår bra trots att den för tillfället är slak. Har runkat varje dag i två veckor utan att spruta. Idag var det dags att knulla. Gubbkuken fyllde nästan fittan med sperma. När kuken vaknar till igen är det dags att ladda inför nästa knull.
Gubbkuken är 72 år. Still going strong. Visserligen med hjälp av ett blått piller så att den blir hård som i ungdomens dagarLåter fantastiskt. Hur gammal är gubbkuken?