Låter som en härlig start på dagen. Passar på att ta fram min vän och smeka skönt.Skön, lugn start på dagen, smeker kuken nu!
Härligt!!Kåt och hård instängd i byxorna. Smeker skönt utanpå
Låter som en riktigt härlig helg med favoritaktiviketer. Så skönt att bli runkad i timmarMin kuk är öm och skön efter att ha knullat frugan 4-5 ggr I helgen. Senast inatt kl 03.
Sen har hon även runkat min kuk i timmar.
Längtar tills ikväll.
Mmmm skulle vilja se den tömningenLigger på sängen med ett rejält stånd. Läser era inlägg. Blir så jäkla kåt av det. Så det blir snart en skön tömning.
Visst kan du få see det.Mmmm skulle vilja se den tömningen
Filma och lägg utVisst kan du få see det.
Vad fick du hem? Berätta!Fick hem ett par sexleksaker idag, har inte rört kuken men efter uppackning så är den åt det hårda hållet. Kollade precis och ollonet är vått av försats, att man kan bli så kåt bara av att få hem lite prylar.
Quickshot är så jävla skön. Haft en i några år och runkar ofta med den. Kommer så jävla mycket med den.Inget direkt speciellt. Lite glid, några kukringar, en quickshot och en dildo. Dildon tänkt att nyttjas för lite prostatalek, fick dock ett sug efter att värma den till kroppsvarm och köra en kuk mot dildorunk också så den kommer nyttjas till både och.
Vad skiljer en sån mot en vanlig?Låter lovande, blev Riley Reid-varianten för mig dåden vanliga var slut där jag beställde.