Hade småstånd innanför byxorna... Efter detta inlägget börjar det växa till ett rejält stånd.Nyduschad och ligger på sängen med fittan bar. En klick glidmedel gör det skönt.
Mm.. gött. Tack för att du kåtar upp mig...I min renrakade fitta just nu har jag en sugproppsdildo inkörd och på klittan suger en womanizer. Ligger under täcket och juckar…
Håller min hårda kuk i handen och fantiserar om att jag såg dig..Är på jobbet. Fittan är idag troslös under kjolen. Hoppas någon kollega ska "råka" se. Lite fuktig är hon också.....
Låter grymt skönt. Det är precis som jag brukar göra.Hård och bultande. Har edgat hela morgonen. Runkat lite då och då.
Satte mig framför datorn för en halvtimme sedan och börja runka till porr, och ligger på gränsen till att komma hela tiden.
Börjar bli desperat att få komma men skönt samtidigt. Ska spara mig tills flickvännen kommer ikväll är tanken.
Vilket toppmys!!!I min renrakade fitta just nu har jag en sugproppsdildo inkörd och på klittan suger en womanizer. Ligger under täcket och juckar…
Aldrig kalsonger under tights.
anmäler mig som frivillig...Sitter nyduschad och naken i soffan med filt över mig, väntar på min ”tunga” att bli färdig i duschen.
Tog du hand om det ordentligt?Hade småstånd innanför byxorna... Efter detta inlägget börjar det växa till ett rejält stånd.
Ett av livets skönaste!!!Vilket toppmys!!!
Ja, och flera gånger till sedan dess.Tog du hand om det ordentligt?
Det där får du utveckla lite och berätta mera om...Han har nyss varit ute på vift och visat sig för min dotter på 27
Hon var här och åt påsklunch med mig och jag tog fram kuken och det gillade hon men det har jag gjort tidigare också plus att hon har känt på denDet där får du utveckla lite och berätta mera om...