Tråden där du beskriver hur din kuk/fitta har det just nu

Dwightf m44

Medlem
Ligger i sängen och runkar kuken. Är alltid sjönt men vissa dagar är bättre än andra och idag är det så jävla skönt.
 

Coolball4fun

Aktiv medlem
Nyrakad kuk, smörjer den med kokosolja och den glänser så härligt. Så skönt att runka och läsa kåta inlägg här.

Mmm, rakade mig igår efter en period utan att ha rakat sig. Vilken befrielse det är. Hade glömt bort hur obehagligt och äckligt hår är.... Blir väl så när man inte har någon att vara med för tillfället.

Älskar hur mina bollar är svullna och skriker efter uppmärksamhet samtidigt som kuken växer och blir hård.
 

ChicoSouth

Välbekant medlem
Kön
Man
Kuken fick sitt igår och får vila idag. Fick kontakt med en man på BC som var på semester och bodde på hotell.
Vi bestämde träff på hans rum och klädde av oss nakna och runkade till porrfilm. Efter en stund ställde han sig på alla fyra i sängen och jag ställde mig på golvet, han började suga min kuk som övergick till att jag höll i hans huvud och munknullade han en bra stund, hans saliv tilltog när jag stötte in kuken djupt, det var så skönt att spruta sperman stötvis i hans mun.
 
Last edited:
Toppen