Tråden där du beskriver hur din kuk/fitta har det just nu

wonka

Välbekant medlem
Kön
Man
Det knackade på dörren, öppnade och där stod svägerskan. Är frun hemma? Japp, kom in. Frun satt i soffan i vardagsrummet. Hörde dom började prata. Jag gick till köket och hämtade en öl. Gick tillbaka och satte mig i vardagsrummet jag med. Efter en stund så gick frun iväg för att hämta eller leta fram något. Hon ropade till svägerskan att komma till henne. Hon reser sig. Men för att kunna komma ut från soffgruppen så måste jag ta undan mina ben. ” jag har mina inne kläder på mig. Ett par shorts men inga underkläder på mig” När jag lyfter på benen så hon kan passera, så har kuken hamnat på sidan om innerbyxan och tittar fram i benet på shortsen. Där sitter jag med uppdragna ben med kukhuvudet helt synligt. Hon stannar till och tittar på kuken, och säger tyst till mig. Han ville tydligen visa sig. Får man känna på han. mm, så tog hon tag i kuken och runkade den några gånger innan hon gick vidare. Så jag och kuken fick en bra start på dagen.

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Det knackade på dörren, öppnade och där stod svägerskan. Är frun hemma? Japp, kom in. Frun satt i soffan i vardagsrummet. Hörde dom började prata. Jag gick till köket och hämtade en öl. Gick tillbaka och satte mig i vardagsrummet jag med. Efter en stund så gick frun iväg för att hämta eller leta fram något. Hon ropade till svägerskan att komma till henne. Hon reser sig. Men för att kunna komma ut från soffgruppen så måste jag ta undan mina ben. ” jag har mina inne kläder på mig. Ett par shorts men inga underkläder på mig” När jag lyfter på benen så hon kan passera, så har kuken hamnat på sidan om innerbyxan och tittar fram i benet på shortsen. Där sitter jag med uppdragna ben med kukhuvudet helt synligt. Hon stannar till och tittar på kuken, och säger tyst till mig. Han ville tydligen visa sig. Får man känna på han. mm, så tog hon tag i kuken och runkade den några gånger innan hon gick vidare. Så jag och kuken fick en bra start på dagen.
Som man säger,tillfäller gör tjuven.Detta bäddar ju för mer......eller?

Attackinblack

Medlem
Kön
Man
Nyss publicerat under kategorin sexminnen och nu när jag läser igenom inlägget så får jag återuppleva händelsen och blir hård direkt. Ska ligga och finrunka de 30 minuter som jag har på mig.

manjon

Medlem
Ålder
54
Kön
Man
Oväntat besök är faktiskt inte roligt mitt i ett runk. Inga kalsingar och halvstånd under mjukisbyxa som säkert syns och kuken otillfredsställd. Skyllde på för mycket jobb och gick in på kontoret och har nu snoppen framme igen, resårer är guds gåva till oss onanerare. Hoppas få orgasm snart och att det inte hörs ut.

Last edited:

Kukbur69

Aktiv medlem
Lite slak just nu eftersom hustrun just berättat att hennes gynekolog misstänker klamydia och har tagit prov. Jag har varit 100% trogen sedan jag träffade hustrun för 2,5 år sedan, dessförinnan var jag 100% trogen mot min ex i 20 år. MEN mellan dem lekte jag rommen av mig i ett år, ett antal ONS passerade revy. Samlag alltid med kondom men det blev ju en del slick och sug och det var utan gummi..

Olleskaning

Medlem
Kön
Man
Jobbar hemifrån idag, sitter naken på underdelen under morgonrocken och kollar lite porr mellan samtalen, känns lite spännande och blir kåt av det. Hoppas på ett teams samtal med någon arbetskamrat man e lite kåt på

Toppen