Hej alla!
Va kul att det finns en tråd för att diskutera defenitioner
Tldr.. jag uppfattar mig själv som hetro, lever tillsammans med en kvinna som jag älskar och tycker är jävligt sexig..älskar mus och allt med den kvinnliga kroppen och erotiken..
Har också haft en runkkompis från tidiga skolåren och kortfattat har verkligen fastnat för att suga kuk...
Jag är helt tillfreds med att låta mig definieras av andra i den här tråden så vart börjar vi?
Om jag räknar ihop sexpartners så är det 3 killar som jag har runkat..one timers
2 killar som jag har sugit av regelbundet under ett par års tid.
5 tjejjer som jag har haft fasta relationer med där emellan..
Jag har fått utlösningar bara av att suga kuk, och vid ett tillfälle när min dåvarande runkkompis fick lite feeling och ville också prova suga så blev jag slak jävligt fort..
Kändes lite gay att låta en kille suga på min kuk..
Och på något sätt hade vi en intern jargång om att han var mer gay eftersom han hade stånd och fick utlösning när jag sög av honom..vi tittade nästan alltid på porr medans och fantiserade om tjejjer!
Jag har aldrig någonsin velat ha en relation med en kille, röra eller krama..mysa..kyssa..ect
Jag tycker inte män är snygga
Jag vill inte ha en relation med en kille
Jag attraheras inte av män..utseende osv
Möter inte en man och tänker att " damn..den där killen vill jag suga av"
Däremot om jag ser en kuk som jag gillar så vill jag suga som det inte fanns nån morgondag..
Tankar?