Låter trevligtAndra gången ikväll… smeker min fitta med oljiga fingrar och längtar efter dildon som snart ska in. Min man jobbar borta och ska få en liten film sen.
Mmm…vad skönt det låter. Hur ska du onanera? Med handen eller dildo?Vakande nyss, lite seg efter en rolig kväll på krogen.
Fittan är otrolig bakiskåt och våt, lite skönt om efter igår
Ny behöver den kissa och få orgasm, fråga är i vilken ordning..hihi
Ta det i nämnd ordningVakande nyss, lite seg efter en rolig kväll på krogen.
Ta det i nämnd ordning
Skön känsla när man är så härligt bakis kåtDet blev inte riktigt så, var lite för kåt för att inte få orgasm
mmmm skön beskrivning,, får ståkuk härVakande nyss, lite seg efter en rolig kväll på krogen.
Viktigaste är att du löste problemetDet blev inte riktigt så, var lite för kåt för att inte få orgasm
fan vad sexig ! helvete vad jag hade velat slickat dej när du satt på stolen eller stående mot väggen lyft upp ena benet slickat din sköna fitta . fan vad kåt du gör mejÄr på jobbet. Fittan är idag troslös under kjolen. Hoppas någon kollega ska "råka" se. Lite fuktig är hon också.....
hade mer än gärna dragit isär dina ben och börjat slicka den sköna fitta hade du kommit i min mun då .Sitter nyduschad och naken i soffan med filt över mig, väntar på min ”tunga” att bli färdig i duschen.
Är på jobbet. Fittan är idag troslös under kjolen. Hoppas någon kollega ska "råka" se. Lite fuktig är hon också.....
Ljuvligt vi får hoppasÄr på jobbet. Fittan är idag troslös under kjolen. Hoppas någon kollega ska "råka" se. Lite fuktig är hon också.....
Vilken drömkollega!Härligt, precis så för mig idag.
Kort o tight kjol i grått och vit blus.
Inga trosor ingen bh
Älskar blickarna o snart lunch