Tråden där du beskriver hur din kuk/fitta har det just nu

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Dags för 9 fikat på jobbet:)
Underbart våt o kåt, efter skön helg:)
Idag blev det en tight topp och en par gråa tighta kostymbyxor samt kavaj.
Byxorna sitter tight o fint, så rumpan visar sig från sin bästa sida.
Dom kanske är lite i tightaste laget, då fittans konjunkturer syns väl;).
Så fittan visar väl sig från sin bästa sida:)
O som oftast, inga trosor;)

Mm mm, lämnar lagom mycket åt fantasin...
Har några kvinnliga kollegor som ger mig sköna tankar, bara för att de klär sig så min fantasi får nåt att leka med..

Atomicswing

Aktiv medlem
Min kuk har äntligen få komma ur jeansen, han har fåt vara instängd för länge, han har i väntan på få komma ut savat ner mina boxers. Så hård och längst ollonet rinner en droppe av ren kåthet, kan inte låta bli att stöna.

Nicke C

Välbekant medlem
Kön
Man
Vaknade precis och ligger och smårunkar, känner hur den växer och börja pulsera. Hämtar kokosoljan och ser hur den glänser när jag smeker in den i långsamma drag. Mmmmmm så skönt
Kanske blir att logga in på dirtyroulette en stund

Last edited:

Regero

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Härligt påskkåt, vaknade med rejält stånd, så lika bra att hålla det, så nu är det frukost samt att skrolla igenom vad som hänt inatt, runkar inte direkt, men ser till att stånden håller i sig, underbart :p

wonka

Välbekant medlem
Kön
Man
Vi ligger i badet och har det skönt jag och min kuk. Han reagerar till å från på vad som dyker upp på nätete. Lite runk och smek gillar han mycket,och signalerar till mig att vi har det skönt med lite pre cum på toppen

D

Deleted member 70236

Gäst
Sitter med en väl inoljad kuk sen en timme tillbaks,savar härligt.... mmm ...smakar gott

Toppen