Härligt att vakna såLite skönt småvåt, kåt och nyvaken .
Mm..väldigt skönt, skicka PM om du villHärligt att vakna så
Mm, vaknade av en väldigt het dröm..... Det var något ljud som kom och stördeLite skönt småvåt, kåt och nyvaken .
Skicka om och berätta meraMm, vaknade av en väldigt het dröm..... Det var något ljud som kom och störde
mysigtLite skönt småvåt, kåt och nyvaken .
Mysigt… Hade gärna lagt mig bakom dig i sked och låtit mina händer gå på upptäcktsfärd.Lite skönt småvåt, kåt och nyvaken .
En kompis brorsdotter som är i 20 årsåldern (jag själv 30 årsåldern). Jag sov över hos dem som jag brukar göra mellan julafton och juldagen.Skicka om och berätta mera
Mysigt och härligtEn kompis brorsdotter som är i 20 årsåldern (jag själv 30 årsåldern). Jag sov över hos dem som jag brukar göra mellan julafton och juldagen.
Jag kunde inte sova, av någon anledning kunde inte hon det heller. Vi la oss i varsin ände på soffan och bara pratade,. När jag höll på och somna kom hon och la sig mot mig. Jag var klädd i kalsonger och T-shirt.
Hon la sin hand på min mage jag låg på rygg och hade min hand på hennes rygg. Helt plötsligt gjorde hon något väldigt förbjudet. Hon tog av sig sitt nattlinne och jag visste inte vad jag skulle göra. Så förbjudet, så vackert, så förbjudet, så nyfiket ville jag ju känna på hennes kropp.
Just då, störde något ljud och jag vaknade innan jag visste vad som kunde och skulle ha skett.
Jaa, som sagt väldigt förbjudet men en dröm som sagt och skulle aldrig röra henne i verkligheten. Det är väl det som är det fina med drömmarMysigt och härligt
Sköna drömmar du harJaa, som sagt väldigt förbjudet men en dröm som sagt och skulle aldrig röra henne i verkligheten. Det är väl det som är det fina med drömmar
Första gången jag drömmer om henne faktiskt. Lite oväntat men hon är finSköna drömmar du har
Jo men det måste hon ju va … och i drömmar kan ju allt händaFörsta gången jag drömmer om henne faktiskt. Lite oväntat men hon är fin
Mmm, härligt... Har varit ute och på tur idag och väntar till kvällen med en runk till nattens dröm... Kommer komma skönt förmodligen. Är redan hård. Men vill inte gå in mu när solen visar sig från sin bästa sida i Nordnorge .Mmm jag och kuken mår alldeles förträffligt just nu … har smekt hela dagen
Sydsverige… här har det varit blåst och regn idag … du har läge för njutningMmm, härligt... Har varit ute och på tur idag och väntar till kvällen med en runk till nattens dröm... Kommer komma skönt förmodligen. Är redan hård. Men vill inte gå in mu när solen visar sig från sin bästa sida i Nordnorge .
Vart i landet bor du?