trekanter?

N

Nippe -LÅST-

Gäst
e d många här som har haft trekanter? va d isånnafall 2tjej en kille eller 2kill en tjej? funderar på låta en till kille njuta av min underbara flickvän... ngn som e intresserad.. eller kanske ngn tjej som vill ha sex me flickvännen framför mej?<font face="Andale Mono"></font id="Andale Mono">

N

Nippe -LÅST-

Gäst
vadåra? undrar ju bara om ngn vill... ja kanske inte gör d i verkligheten... vore kul å veta om fólk är intresserade

N

Nippe -LÅST-

Gäst
ena halvan? va d med en till kille? när gjorde ni det? blev d inte konstigt efter

kåtis19

Medlem
Kön
Man
ja å killen plus en tjej.. känndes lite lustigt men ändå bra efteråt.. men men,, passa dig. kan ju sluta illa ha man hört. kram

N

Nippe -LÅST-

Gäst
en till tjej? coolt... d skulle no inte flickvännen gå me på...

N

Nippe -LÅST-

Gäst
vadå inte får till det?
d ja hoppas på mest är iofs att flickvännen ska ha sex me en annan tjej framför mig

N

Nippe -LÅST-

Gäst
jepp men d vore fett najs...e 3kant d mest "udda" ni har gjort?

Inflicted

Ny medlem
Kön
Man
Är det häftigaste jag gjort.En extra kille som tillsammans med mig gav tjejen njutning. Har aldrig varit så kåt i hela mitt liv förut.

Händerna på täcket är inget för mig*L*

Mr XXX

Medlem
Kön
Man
Skulle vara underbart med två tjejer, men det är nog en sån dröm man får leva med o hoppas på, inget som min tjej verkar sugen på att testa tyvärr.

Kön
Man
två tjejer skulle vara riktigt nice... men två killar o en tjej e en grej som ja fota har i tankarna... ingen behöver ju vara ensam.... inte ens om d e 3 killar... fast d nog inte alla tjejer

ablocity

Ny medlem
Kön
Man
Kan bara säga samma sak som kåtis19, var försiktig.. det kan gå helt fel både emotionellt och fysiskt. Sen är det långt ifrån alla tjejer som tycker om "dubbelmackan" dels för att det blir väldigt trångt med 2 killar samtidigt och dels för att många killar fått för sig att hårt sex är skönt för tjejen. Använd ALLTID glidmedel vid analsex, inte för att det är svårt att få in den utan av den enkla anledningen att rövhålet töjs ut mer annars och detta kan resultera i obehagliga sjukhusbesök!! Sen om man är oskuld kan det vara svårt att koncentrera sig när det är 2 tjejer och då kanske man inte ens är i närheten av att tillfredställa nån av dom.. fast det kanske killarna inte bryr sig om. Ha det gött!

Skenet kan bedra..

Meile

Medlem
Kön
Man
Jag och frugan sa att vi skulle ha 2 trekanter en med en extra kille och en med en extra tjej... Men en extra kille har vi gjort och det gick riktigt bra... blev bara så en dag när vi satt några här hemma och drack och det var en person vi känner väldigt bra så efteråt var det inte nån av oss som kände ånger över det.... Med en extra tjej e nog lite knepigare, dels för att vi inte känner nån tjej som vi kan tänka oss skulle göra det och sen för att det e svårare nu efter vi fått barn... inte lika mycket tid över till sexlekar av det mer spännande slaget tyvärr... Men men, skulle chansen dyka upp tror jag nog inte nån av oss skulle vara sen på att ta den...

Sex e någe man aldrig kan få för mye av :):)

Curiousguy

Ny medlem
Kön
Man
Jag har haft trekant med två tjejer några gånger. Jag var tidigare tillsammans med en tjej och hon och hennes bästa kompis brukade ha sex tillsammans. Hennes kompis var tillsammans med oss några gånger. Det var jätteupphetsande!! Jag satte aldrig på henne, men vi smekte varann, både fram och bak! Mest var tjejerna tillsammans eller så såg hon på och onanerade.

Halloj!

Toppen