trekanter?

Porrpung

Ny medlem
Kön
Man
Vi har fantiserat lite om det men man är väl lite rädd för svartsjuka mm. Sedan kan man ju undra hur man hittar en tredje villig person ;)

Kön
Man
d närmase ja kommit en trekant var när ja gick i femman... då låg jag o två tjejkompisar o hånglade. sen runkade dom av mej. ja kände lite på dem också... d va rätt häftigt då

M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Skulle nog vilja testa det igen... Det är rätt skönt.

-Nej, det är ingen tavelsudd jag har i fickan.

Kön
Man
nu har ja haft hångel-smek trekant me flickvännen o en tjej till. d va riktigt najs.
vi söp på kvällen hemma hos flickvännen vi 3.
sen så skulle vi sova.
när ja kommer till sängen så ligger dom o hånglar, dom tänkte bara skämta men sen blev det som d blev. d va så grymt sexigt när min flickvän senare låg på den andra tjejen å de hånglade å smekte varandra... d vill ja göra om!!

Cilla

Ny medlem
Kön
Man
Jag och min fd hade en extra tjej, en kompis till mig...inget jag ångrar idag.Min tjej kompis och jag är båda lite bs så det var mysigt.

höken34

Ny medlem
Kön
Man
Har provat både med Två tjejer och en extra kille. Gillade själv att se min tjej njuta av att en annan kille knullade henne,var jäkligt upphetsande att få ta henne sen då hon e ny knullad. Villken känsla.
Men man måste kunna skilja på det sexet man har med flera och det sexet man har för att man älskar varann och man måste vara tydlig o ärlig mot varann.

Lund24

Medlem
Kön
Man
Jag har testat med två tjejer... Lång historia... Hade sex med den ena i ett annat rum först och sen låg vi all tre i sängen... Smekte bägge och de smekte mig...

kinkydream

Ny medlem
Kön
Man
Ja, en gång med min dåvarande flickvän och hennes tjejkompis. Detta var många år sedan, men är fortfarande ett av mina bästa sexminnen! Jag var så kåt att jag darrade som ett löv!

putte_cock

Ny medlem
Kön
Man
Jag har haft en mfm-trekant med ett gift par (körde t.o.m. dp och två samtidigt i fittan) och skulle gärna också låna ut min fru till en extra kille. Hon vet om det, men vägrar, så det längsta vi två kommit på den fronten är jag + dildo samtidigt i hennes mus.

Kön
Man
jag har också kört min flickvän me dildo samtidigt som kuken... d bästa va när hon sög av mig och ja tog hennes 2 dildos o körde i analen å fittan samtidigt... najs att hon fick alla 3 hålen fyllda... d vill ja att hon ska ha me kukar..

hysteria

Ny medlem
Kön
Man
jag har haft trekant med en kille och en tjej till.
extra skönt var det när killen tog mig bakifrån och tjejen slickade mig

well, i guess i´m the bitch now?

Toppen