Doc Coach
Välbekant medlem
- Ålder
- 58
- Kön
- Man
Så lite så möjligtEn fråga till er män/killar.
Hur tycker ni att man som kvinna 50+ ska vara klädd på gymmet?
Och så tajt som det är möjligt...
Så lite så möjligtEn fråga till er män/killar.
Som du vill och känner för!En fråga till er män/killar.
Som man vill jag naturligtvis se så mycket som möjligt gärna tight men samtidigt ska det lämna en del åt fantasin. Men det allra viktigaste är att du själv känner dig bekväm i det du har på dig. Det är oerhört osexigt när man ser att en person inte känner sig bekväm i sina kläderEn fråga till er män/killar.
Jag känner mig alltid bekväm i det jag tar på migSom man vill jag naturligtvis se så mycket som möjligt gärna tight men samtidigt ska det lämna en del åt fantasin. Men det allra viktigaste är att du själv känner dig bekväm i det du har på dig. Det är oerhört osexigt när man ser att en person inte känner sig bekväm i sina kläder
TrevligtPå förra gymmet jag gick på var det gemensam bastu. Finns ju lite oskrivna regler i sådana att tex ha handduken svept runt sig mm, men det är ju inte alla som alltid följer dem. Sett många män som fått stånd eller halvstånd där, och kan väl erkänna att jag lättade lite på handuken ibland och satt kanske lite för brett isär med benen. Ingenting hände någonsin men det var väldigt spännande och upphetsande. Tagit på mig själv har jag gjort där men det var bara när jag var ensam.
Gärna så att era attribut kan skönjas. Det är en ynnest att få ta del avEn fråga till er män/killar.
Gärna tighta kläder och dra gärna upp tightsen ordentligt i rumpan så framträder formen på stjärten. Så kan både 50+ och - klä sig.En fråga till er män/killar.