Skulle gärna vilja vara med på det äventyret men är bokad på annat. Hoppas på chans senare.På lördag blir det uteknull och onani vid en skogstjärn
Var nyss på promenad i skogen när känslan kom över mig. Avvek lite från stigen för en god stund.
Men tyvärr var det bara att avbryta efter mindre än en minut. Man blev så att säga avsugen av väldigt många på en gång. Och då menar jag självklart inte den trevliga typen..... Jävla mygg.
Var bara att ta in den och gå hem
Men åhh så mysigt och hett det låter.Var nyss på en skogspromenad, naken under min tunna klänningen. Efter ett tag tog jag av mig klänningen hade bara gympaskor och sockar. Fotade några fina bilder med selfiepinnen, Vågade inte gå hela stigen naken, så efter kanske 15 min åkte klänningen på. Tur var det för efter en liten stund kom en äldre man som skulle plocka bär. Han stannade en stund och frågade om jag visste något bra bärställe, min klänning är tunn så kanske såg han lite genom. Mina bröstvårtor var hårda och tryckte mot tyget, de gick inte att missa. Jag var så sjukt kåt så om han hade visat något intresse hade jag slitit fram hans kuk och slukat den
Var nyss på en skogspromenad, naken under min tunna klänningen. Efter ett tag tog jag av mig klänningen hade bara gympaskor och sockar. Fotade några fina bilder med selfiepinnen, Vågade inte gå hela stigen naken, så efter kanske 15 min åkte klänningen på. Tur var det för efter en liten stund kom en äldre man som skulle plocka bär. Han stannade en stund och frågade om jag visste något bra bärställe, min klänning är tunn så kanske såg han lite genom. Mina bröstvårtor var hårda och tryckte mot tyget, de gick inte att missa. Jag var så sjukt kåt så om han hade visat något intresse hade jag slitit fram hans kuk och slukat den
Så härligt med naturliga kåta kvinnor det tänder migVar nyss på en skogspromenad, naken under min tunna klänningen. Efter ett tag tog jag av mig klänningen hade bara gympaskor och sockar. Fotade några fina bilder med selfiepinnen, Vågade inte gå hela stigen naken, så efter kanske 15 min åkte klänningen på. Tur var det för efter en liten stund kom en äldre man som skulle plocka bär. Han stannade en stund och frågade om jag visste något bra bärställe, min klänning är tunn så kanske såg han lite genom. Mina bröstvårtor var hårda och tryckte mot tyget, de gick inte att missa. Jag var så sjukt kåt så om han hade visat något intresse hade jag slitit fram hans kuk och slukat den