Tror ni att kändistjejer är bra i sängen?

prinzessan

Medlem
Ålder
40
Kön
Kvinna
helt seriöst så tror jag inte dom är varken bättre eller sämre än någon annan,men om någon är bra så får ju hela världen höra de om någon läcker käft.

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
T.ex. Lindsay Lohan, Hilary Duff, Jessica Biel, Jessica Alba.

Det varierar säker helt från person till person. Tyvärr är min erfarenhet att ego-trippade tjejer är sämre i sängen, men det är klart vem har sagt att man ska ha sex i sängen bara. :D

/Ch

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Det är ju bara vad hon säger. Hilary Duff har garanterat knullat. Hon tar den säkert i röven också.

Hornydragon

Medlem
Kön
Man
Kan ju säga så här...jag har haft sex med både Jessica Biel och Jessica Alba...och de är grymma...

I min fantasi alltså....:D:D

Alvarligt talat...tror inte att de är varken bättre eller sämre...men man kanske skulle undersöka saken närmre...:D:D

G

Guest

Gäst
De är nog varken bättre eller sämre än nån som har haft sex några gånger. Såvida dom inte är kändisar för att dom är bra på att knulla, typ Jenna Jameson sweet girl :)

G

Guest

Gäst
Kan ju säga så här...jag har haft sex med både Jessica Biel och Jessica Alba...och de är grymma...

Alvarligt talat...tror inte att de är varken bättre eller sämre...men man kanske skulle undersöka saken närmre...:D:D

OK! Jag är med, vi kan väl göra en lista och dela upp dem mellan oss. Så skriver vi rapporter här efter varje vi har testat.

Jag tar Jessica Alba i kväll, vem tar du?

placebo

Medlem
Kön
Man

OK! Jag är med, vi kan väl göra en lista och dela upp dem mellan oss. Så skriver vi rapporter här efter varje vi har testat.

Jag tar Jessica Alba i kväll, vem tar du?

fabio är min
(jag var tvungen, vet att det hadlar om tjejr men iallafall)

Corky

Medlem
Kön
Man
Förmodligen är dom inte sämre eller bättre än nån annan.
Men i fantasin kan man önska mycket:D

G

Guest

Gäst
Antar att de är människor som alla andra... dvs som "vanligt" folk är i sängen, olika ;)

FridaA

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Tja, precis...
Varför skulle de vara mer fantastiska i säng bara för att vi kan läsa om dem i tidningar?
Och egentligen, varför spekulera om hur bra dom är? Bättre att lägga tid på att göra sig själv bättre....eller hur? ;)

Trallis

Medlem
Kön
Man
Måste bara hålla med dig, FridaA. Tycker oxå det är helt ointressant och att det är bättre att satsa på sig själv!;)

Xenon

Aktiv medlem
Kön
Man
På ett sätt är ju frågan intressant. Det torde ju finnas de kändisar som de facto har knullat sig till framgång. De borde väl vara hyfsade. ;)

FridaA

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Behöver inte vara "hyfsade" för det....Faktum är att många män faller som en fura för en tjej som erbjuder sig!
Handen på hjärtat, hade du tackat nej om en tjej som ser hyfsat bra ut erbjuder dig sin kropp?

(Hehehe trodde inte de heller...... :love:)

Toppen