Tjena ja har hört att om man luktar på trosor så kan man känna fitt lukten, stämmer de? så om ja lucktar på ett par använda trosor så kommer ja känna precis hur en fitta luktar??
hmm.. detta stämmer nog inte alls... det du känner är nog flytningarna.. och det är nog inte så mumma direkt... Satsa du på att fantisera om fittdoften ..
tja jag var hemma hos en tjej kompis som jag är så jävla kåt på så jag tänkte att hon har nog tvättkorgen inne på toan men så var inte fallet så jag fick inte tag i några använda trosor från henne nästa gång kanske
Hej någon som är intresserade av blöta trosor
Jag är en snygg sexig kvinna med stora bröst och rakad fitta som säljer mina trosor. Jag kan erbjuda Dig trosorna precis efter önskemål. Jag har alla varianter. Jag kan använda trosorna flera dagar om du vill eller onanera i dem.
Det är bara att önska, jag levererar.
Allting sker diskret & privat.
Svarar endast på orderbeställningar och det är förskottsbetalning som gäller
Se till att knycka dom istället det ger fan så mycket mer då. Nya trosor e la sådär, trosor man köper av nån brud på internet funkar bättre men dom man snott av nån man vart hemma hos e ruggigt mycke mer upphetsande.
Skulle aldrig kunna med att fråga en tjej om ja skulle kunna få ett par av hennes trosor. Sen e det ju lite spännande att rota genom tvättkorgen,troslådan eller liknande o se vad man finner