Jodå, det har vi erfarenhet av. Även här tack vare en Womanizer.Är det fler än jag som tycker det är skönt att släppa på strålen och kissa när man kommer? Womanizer på klittan och ett badlakan under rumpan upp lite som en blöja.
Undrar om trådskaparen ens är intresserad av dina upplevelser?Härligt när det kommer och kvinnan sitter grensle över mitt ansikte och man slickar.
Ja det är sant! De flesta fattar vad som står i en rubrik!Det vet man inte? Alla är vi olika.
Men du är väll inte tjej/Kvinna frågan är ju ställd till dem i deras forumdel?Gör jag ofta är fantastiskt skönt att kissa precis innan man sprutat. Och så sköna orgasmer man får. Jag har mina blöjor under mig så man kan kissa jätte mycket inna orgasmen.
Men chilla lite nu va!Ja men då får jag be så väldigt mycket om ursäkt. Hoppas du inte blev alldeles för kränk och bestört. De var väldigt klantigt av mej. Vilket oerhört misstag. Förlåt.
Det här är tjejernas trådJag har tränat på att kissa medan jag knullar. Tycker det är väldigt skönt att avbryta knullandet för att kissa lite på fittan. Gillar även att bli kissad på kuken när jag har sex. Det är något sexigt att kissa med stånd och att se en kåt fitta kissa.
Exakt, vissa fattar dåligt och sen undrar de var alla tjejer håller hus.Det här är tjejernas tråd
Exakt, vissa fattar dåligt och sen undrar de var alla tjejer håller hus
Det är inte bara du och inte bara i denna tråden. Vad jag inte fattar är när det ställs en fråga till tjejer i tjejtrådar om vad vi tycker, hur vi gör, vad vi gillar etc, etc. Så kommer det killar/ män och berättar vad de gör eller vill göra med sin tjej. Det finns andra trådar för det eller så skapa en om det saknas.Men oj, Så arg för så lite. Täffar tjejer gör man väl ändå på krogen eller på Tinder för du insinuerar att inga tjejer vill vara här för att vissa killar fattar trögt. Jag är ledsen för att jag skrev i fel tråd. Det var inte meningen.
Håller helt med att ställa mer fråger eller att prata om ämnet är en sak men att säga vad man själv vill eller vad man vill göra med ens partner är en helt annan sak. Dock att säga för min tjej händer det ibland eller liknande det är okej.Det är inte bara du och inte bara i denna tråden. Vad jag inte fattar är när det ställs en fråga till tjejer i tjejtrådar om vad vi tycker, hur vi gör, vad vi gillar etc, etc. Så kommer det killar/ män och berättar vad de gör eller vill göra med sin tjej. Det finns andra trådar för det eller så skapa en om det saknas.
Så nu har jag sagt vad jag tycker och hoppas att tråden kan va vad den skapades för.