Under en gudstjänst med mina föräldrar bredvid mig i bänkraden, GUD vad det var skönt
Gött. Fattar att detta är svårare för killar, så det inte märks men nån fördel ska det väl vara att va tjej.Kul tråd som jag tycker är värd att ta upp
Onanerade på flyget i fredags. Satt ensam på en rad med en tröja i knät som skydd.
Kvinnlig onani va väl kategorin?Hos kompisar både på toaletten och i duschen, tvättstugan, i bilen, allmänna toaletter på bensinmackar, krogar, gym, buss, tåg, längst bak i bussen sent på kvällen och sprutade på en gardin, i skogen, på gården hemma hos föräldrarna, blivit avrunkad i pool i simhallen, med en kompis då vi var små mittemot varandra under ett bord och sprutade i gräset.
Överallt helt enkelt då jag varit sugen haha!
Har jag också gjort. Så skönt! Gned mig mot stången i torkskåpet.I tvättstugan i ett hyreshus. Min kille skickade massa bilder på nakna fina tjejer så jag blev kåt och tog av mig trosorna och satte mig på tvättmaskinen och började onanera tills jag kom .
Ute på promenad låter spännande. Vore kul att höra mer om det.I bilen, på stranden med en banan, på balkongen, ute på promenad, i tvättstugan.
En vinterkväll. Blev så kåt av mina tankar. Ut med armen ur jackärmen och ner i byxlinningen. Gick i villaområde och smekte mig.Ute på promenad låter spännande. Vore kul att höra mer om det.
Kom du?En vinterkväll. Blev så kåt av mina tankar. Ut med armen ur jackärmen och ner i byxlinningen. Gick i villaområde och smekte mig.
https://www.pinterest.se/pin/167548...ageSignature=550a6c51917f3c1aeb669d2616cdfc91Gizza det är en sak som skogs huggare bodde i förut, som ett vindskydd ungefär. vet inte hur jag ska förklara det
Senare. Hemma.Kom du?