mmmm du e sååå vacker att se på, så skön att smeka, din kropp skälver när jag smeker dig.
kupar mina händer kring dina välformade bröst, fingrarn leker retsamt med dina styva bröstvårtor..
dom e såå hårda, du känner min hårda kuk mot din stjärt å korsrygg, jag kysser dig nafsar dig på halsen å nacken.
mina fingrar söker sig ner i dina trosor, damned du e såå härligt blöt å svullen, mina fingrar lekter smeksamt runt dit kön, dina svullna blygdläppar glider mellan fingrarna.
smeker sakta å retsamt runt din klitoris...
Du ber om att få mig djupt, jag e inte nödbed. Jag knullar dig hetsigt, hårt å djupt..
du e sååå skööön, känner hur jag bottnar dig, svårt att smeka din klitta lagom när du gör mig sååå dj...vla kåååt. men jag känner hur du kommer, kommer över mina fingrar å kuk, du tappar jag kontrollen totalt å fyller dig med sperma aaaaah.
Vi faller ihop på den stora sängen.. vi myser å drar sakta av varandra resten av plaggen..
Du e så fin där du ligger, smeker din kropp dina höfter, hela din kropp med smeksamt retsamma fingertoppar, Känner hur lusten kommer tillbaka.
Kysser dig, känner att du vill ha mer, kysser mig över din hals, smeker dig, dina bröst gillar att bli kyssta, du stönar av kättja, kysser din mage sakta ner mot dit venusberg.
Du e svullen å blöt å mina safter rinner sakta ur dig, mina läppar å tunga leker med dit yttre kön, dit klitta...
min kåthet tar över, jag kysser hela dit kön, med tunga å läppar...
åååh va härligt att se dig njuta, kysser dig djupt, lugnar ner rytmen å skriver små medelande med tungan över hela dit kön.. du lägger dig, känner din heta anderdräkt mot mitt pulserande ollon.
jag plockar fram G-punktsstaven å leker sakta på dit yttre kön
Du stönar så gott medan du låter min kuk glida min i din härliga heta mun..
Smisk! känslan som sitter i