När kom ni som läser det här in i puberteten?
J JohanGöteborg Medlem Kön Man 11 augusti 2005 #2 13 år. Hade fått små hårstrån där nere då, och runkade första gången en natt på sommarlovet.
F fhqwgads Medlem Kön Man 12 augusti 2005 #3 Bra fråga. Tror att jag fick första håret runt 12 någonting, något som då störde mig väldigt. Jag vet iallafall bombsäkert att jag var en van runkare när jag fyllde 14, men det kanske inte hör till saken.
Bra fråga. Tror att jag fick första håret runt 12 någonting, något som då störde mig väldigt. Jag vet iallafall bombsäkert att jag var en van runkare när jag fyllde 14, men det kanske inte hör till saken.
D dirtycumlover Ny medlem Kön Man 13 augusti 2005 #4 Förmodligen runt 12 - 13 år men jag runkade första gången redan som 8 eller 9 åring! " FOR THE LOVE OF CUM "
Förmodligen runt 12 - 13 år men jag runkade första gången redan som 8 eller 9 åring! " FOR THE LOVE OF CUM "
D David23 Ny medlem Kön Kvinna 15 augusti 2005 #5 Jag var också 12 år när jag blev hårig där nere... Första utlösning när jag var 15 år... sen dess har jag inte slutat runka!!! sååååå skönt!!!!!!
Jag var också 12 år när jag blev hårig där nere... Första utlösning när jag var 15 år... sen dess har jag inte slutat runka!!! sååååå skönt!!!!!!