Undrar om någon annan gillar små bröst

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Enligt nästan all vetenskaplig forskning är dessutom tjejer med inte fullt så stora bröst roligare i sängen också!
Hamnar du i säng med ngn D-kupa eller större kan en vara säker på att få pattarna upptryckta i nyllet och sedan inget mer än ett förnöjt léende som indikerar en föreställning om att här har du guds gåva till sexualitet.
Har hon däremot inte”verktygen” så öppnar det upp för mer experimenterande och lekfullhet.
Jag skulle vilja sticka ut hakan och säga att c-kupan är något av en vägdelare.
Som sagt, från oerhört vetenskapliga och ibland välgrundade källor.
Samma gäller stora kukar. Älskar stora, men så många killar tror det räcker med en stor för att vara guds gåva i sängen.

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Tryckfelsnisse, sa man förr om de skrivit fel i tidningen. På den tiden var det en mindre skandal om journalister inte kunde stava. Idag har de ingen yrkesstolhet alls...
Här ska det antagligen vara 11 mm långa bröstvårtor. Jag hade en kk under en tid för 25 år sedan som hade 14-15 mm långa vårtor. Superkänsliga att suga och nypa på, så det är inte unikt med 11 mm

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det finns inga bröst jag inte gillar alla är olika men vackra. Att operera för att få större har jag inte mycket för. Men de som har stora bröst och vill förminska dem för medicinska orsaker eller i värsta fall cancer har jag inget emot. Men små kan vara väldigt upphetsande på en liten kvinna, men finns undantag. Samantha Fox var kort med hade stora bröst även om hon aldrig var min favorit.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Såg på friidrotten och även franska öppna i tennis. Kvinnorna där är vältränade och kanske delvis därför har de inga stora bröst. Men vilka kroppar ben, rumpa, ryggen och magen då spelar inte brösten så stor roll. Men brösten finns ju och på kvinnorna men inga jättestora men små kan vara lika upphetsande.

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Beror på vem dom sitter på , sitter framför en galet sexig filippinska med små bröst , knullar henne med blicken, skulle vilja köra in min kåta kuk i hennes troligtvis blöta fitta
Klart att bröststorleken helst ska matcha kroppen i övrigt. För små bröst på en annats kraftig kvinna är inte så vackert, och vice versa...

Toppen