sweetheart
Medlem
- Kön
- Man
[purple]Jag får mycket kraftigare orgasmer när jag har något grovt i mig (en dildo eller något mera verkligt ) än när jag bara stoppar in fingrarna... någon mer som upplevt detta?[/purple]
Det där med g-punkten låter ju troligt... att den får kraftigare stimulans.Originally posted by FrökenVåt
Jag får också kraftiga orgasmer om jag har tex en dildo i mig, den ska vara så pass tjock att sammandragningarna när orgasmen närmar sig verkligen kramar superhårt runt den, vet inte men det kanske är att man trycker g-punkten mot dildon på något sätt?
Jag får också kraftigare orgasm ifall jag är riktigt kåt och slutar onanera precis innan orgasm, väntar en minut, börjar onanera igen och stoppar precis innan orgasm, ju fler gånger jag gör det, desto kraftigare orgasm.
Originally posted by FrökenVåt
Jag får också kraftiga orgasmer om jag har tex en dildo i mig, den ska vara så pass tjock att sammandragningarna när orgasmen närmar sig verkligen kramar superhårt runt den, vet inte men det kanske är att man trycker g-punkten mot dildon på något sätt?
Jag får också kraftigare orgasm ifall jag är riktigt kåt och slutar onanera precis innan orgasm, väntar en minut, börjar onanera igen och stoppar precis innan orgasm, ju fler gånger jag gör det, desto kraftigare orgasm.
Någon som gillar att onanera med grova dildos m m?
Finns ju dem som älskar fisting just för att få känna sig uppfylld och dom får också några oerhört kraftiga orgasmer av det.
Men, det krävs så oerhört mycket förberedelse och inget man bara kan göra sådär.
Vaginal fisting tänker jag på nu, inget annat.
BoobsGirl bekräftar vad jag redan visste. Ja, i alla fall om man som jag läst igenom forumet för fistäskare.