Jag är en kvinna vid pass 50 år som också gillar att se hur en man sprutar!
Ibland gillar jag att se på en p-rulle där killlen sprutar, helst över kvinnans bröst
eller stjärt.
Jag har en kk som jag ibland har övertala att runka framför mig och han blir ooootroligt upphetsad av det och
kan spruta en jättesats över min mage och mina bröst. Ibland har jag låtit honom spruta mig i ansiktet för att
han gillar det, själv är jag inte lika förtjust i att få sperman där men man ger och tar...
Jag har också i min ägo en gammal p-rulle som sägs vara en äkta amatörrulle där det finns en sprutscen som fortfarande gör mig skitkåt trots att jag har sett den säkert 1 000 ggr. Det är en karl, lite halvfet och med begynnande flint (han är nästan osexig) som blir avsugen av en kvinna med lite tunga hängbröst. Han har ingen stor kuk men en ganska rejäl pung. När det går för honom sprutar och runkar han ut en enorm sats över henns bröst. Han sprutar minst 10-12 riktigt rejäla strålar och sedan 20-talet mindre innan det till slut bara sipprar ut lite sats. Jag har aldrig sett något liknade vare sig irl eller på film!