M
micky666
Gäst
Någon som vill ha utesex? Man/kvinna....Västerås
Då missar du det sköna att få känna på en annans kuk, för att inte minst få känna någon annan hålla i sin egna kuk.Runkar gärna ute någon gång, dock bara runk var för sig, ingen beröring.
Då är det väl inte så stor vits med att runka ihop med någon...?Runkar gärna ute någon gång, dock bara runk var för sig, ingen beröring.
Är hetero. Kan gilla att se andra spruta. Så visst finns det vits med det.Då är det väl inte så stor vits med att runka ihop med någon...?
Jag med är hetro. Kanske bara liiiite bi.Är hetero. Kan gilla att se andra spruta. Så visst finns det vits med det.
Jag med är hetro. Kanske bara liiiite bi.
Tänder inte på killar men väl deras könsorgan. Runkstunden blir 100 ggr så trevligare om man får känna på den andres kuk. Släpp dina hämningar och våga känna!
Jag medJag med är hetro. Kanske bara liiiite bi.
Tänder inte på killar men väl deras könsorgan. Runkstunden blir 100 ggr så trevligare om man får känna på den andres kuk. Släpp dina hämningar och våga känna!
Håller helt med dig! Han gör som han vill. Det jag reagerade på var motiveringen att han är hetro. Man får skilja på sex och kärlek i det här fallet. Och jag tyckte det är synd att han missar en skön upplevelse..,Jag hade gått all the way. Känna, runka, suga och bli penetrerad. Hade vart fantastiskt, speciellt utomhus.
Men nu kan det vara så att Nöjesmaskinen helt enkelt inte vill känna eller något annat. Då ska vi inte pusha honom utan acceptera att han får göra precis hur han vill. Det är ju trots allt upp till honom.
Puss på era härliga kukar!
Håller medDå missar du det sköna att få känna på en annans kuk, för att inte minst få känna någon annan hålla i sin egna kuk.
Man behöver inte runka varandra bara få krama kuken och känna pulsen i den.