Aldrig ha bråttom. Njuut långsamt. Du ska se att den glider in och det blir SKÖNTköpte precis 2 gummikukar en mindre och en lite större testade dem idag är ovan så den lille gjorde rätt ont i början men sen gled hela in och det var skönt .Den större fick jag bara in lite mer än ollonet
Hade samma upplevelse som du.Har testat en smal dildo och en lite grövre den smala känns skön men den grövre går bara in en bit
var det samma diameter på pluggen som på dildon ?Hade samma upplevelse som du.
Tyckte det var toppen med en smal dildo men ville prova med en grövre...
Då min nya, grövre, trängt in en bit kom den inte längre.
Frågade på en sajt och fick rådet att skaffa en buttplug av lite större storlek...
" Onödigt", tyckte jag.
Men det funkade.
Vet inte hur men efter pluggen var det inga problem att få in stuntkuken i hela sin ståtliga längd!
Nej.var det samma diameter på pluggen som på dildon ?
ok tackNej.
Pluggen var väl i grovlek, mellan dildona, skulle jag uppskatta.
Något mindre än den grova iaf.
Ta tid på dig. Mycket glidmedel. Njut av hur du sakta tänjs, öppnas för att ta emot mer, känn hur du öppnar dig helt för att ta emot. Knulla dig sakta med njutningHade samma upplevelse som du.
Tyckte det var toppen med en smal dildo men ville prova med en grövre...
Då min nya, grövre, trängt in en bit kom den inte längre.
Frågade på en sajt och fick rådet att skaffa en buttplug av lite större storlek...
" Onödigt", tyckte jag.
Men det funkade.
Vet inte hur men efter pluggen var det inga problem att få in stuntkuken i hela sin ståtliga längd!
OH JA!Ta tid på dig. Mycket glidmedel. Njut av hur du sakta tänjs, öppnas för att ta emot mer, känn hur du öppnar dig helt för att ta emot. Knulla dig sakta med njutning
Köpte en sats nu en på 3 en på 4 och en på 4.6 cm fick in den på 4 cm med lite vilja idagvar det samma diameter på pluggen som på dildon ?
Låter som du gillar at blir mer och mer lös,. Stora plugga och dildos känns så skönt.Köpte en sats nu en på 3 en på 4 och en på 4.6 cm fick in den på 4 cm med lite vilja idag
Det låter som ett härligt konststycke...Jag brukar knulla mig själv , älskar att känna min egen varma sperma därbak. Får långvarigare orgasmer .skönt som fan