D
Deleted member 71436
Gäst
En av de bästa grejerna som finns. Kommer så intensivt av att använda dildo samtidigt som jag runkar!
Sånt här vill man ju helst inte prata om då det inte är speciellt upphetsande. Jag skruvar av duschhandtaget och kör upp slangen.Jag tänker ha en längre stund analonani ikväll eller morgon. Någon som vet nån bra smidig analdusch som man smidigt blir ren av. Jag vill gärna känna mig helt ren när jag har min sköna stund.
Verkligen! Men nu har jag inte fått dildo på över en vecka då det är massa släkt och annat löst folk hemma hela tiden, rena dildoabstinensen. Tror jag smiter in i duschen och tar mig en snabbis iafEn av de bästa grejerna som finns. Kommer så intensivt av att använda dildo samtidigt som jag runkar!
Synd fan! Ja snabbis i duschen funkar ju alltid! själv brukar jag ha dildo och glidmedel i badrumsskåpet så då jag duschar kan jag sätta den mot väggen (sugproppsdildo) så jag kan passa på att rida lite på den samtidigt. Då blir det verkligen en snabbis hah!Verkligen! Men nu har jag inte fått dildo på över en vecka då det är massa släkt och annat löst folk hemma hela tiden, rena dildoabstinensen. Tror jag smiter in i duschen och tar mig en snabbis iaf
Håller med. Jag vill vara HELT ren. Skruva av duschmunstycke borde funka.Sånt här vill man ju helst inte prata om då det inte är speciellt upphetsande. Jag skruvar av duschhandtaget och kör upp slangen.
Har du även dildon i badrumsskåpet? Jag måste gömma mina och för den delen så skulle jag aldrig få plats med mina dildos i badrumsskåpetSynd fan! Ja snabbis i duschen funkar ju alltid! själv brukar jag ha dildo och glidmedel i badrumsskåpet så då jag duschar kan jag sätta den mot väggen (sugproppsdildo) så jag kan passa på att rida lite på den samtidigt. Då blir det verkligen en snabbis hah!
Ja det har jag! Eller så har jag dem bara helt öppet att stå på badkarskanten Jag behöver inte gömma mina för min fru vet vad jag gör i duschen och bryr sig inte haha!Har du även dildon i badrumsskåpet? Jag måste gömma mina och för den delen så skulle jag aldrig få plats med mina dildos i badrumsskåpet
Alla är vi olika. Men jag tycker dildon ska vara mjuk som en riktig kuk. Sen är det nog så att jag njuter mer av själva grejen. Jag blir väldigt upphetsad av stora svarta dildos och eftersom min fru inte gillar det så får jag leka med dem själv. Jag skulle också vilja prova en riktig kuk men frågan är om det finns någon med tillräckligt stor.Jag har en dildo med sug-kopp som jag testat, men får inte till någon speciell njutning, men det ska visst gå att ''träna'' sig till det har jag läst någonstans. Och naturligtvis så har jag börjat fundera lite på hur mycket mer upphetsande det skulle vara att få en ''riktig kuk'' i analen. Jodå, lite nyfiken är jag faktiskt.
Lagom storlek för premiär och med en vettig person som kan inviga mig på ett vettigt sätt skulle jag vilja säga. Inte någon djävla råbög som brakar på så att skithålet ser ut som en bombkrater efteråt.Alla är vi olika. Men jag tycker dildon ska vara mjuk som en riktig kuk. Sen är det nog så att jag njuter mer av själva grejen. Jag blir väldigt upphetsad av stora svarta dildos och eftersom min fru inte gillar det så får jag leka med dem själv. Jag skulle också vilja prova en riktig kuk men frågan är om det finns någon med tillräckligt stor.
Har du förslag på någon riktigt bra ”mjuk” dildo?Alla är vi olika. Men jag tycker dildon ska vara mjuk som en riktig kuk. Sen är det nog så att jag njuter mer av själva grejen. Jag blir väldigt upphetsad av stora svarta dildos och eftersom min fru inte gillar det så får jag leka med dem själv. Jag skulle också vilja prova en riktig kuk men frågan är om det finns någon med tillräckligt stor.
Här finns det massor att välja på dock rätt så dyra och importskatt men väl värt sina pengar https://www.mrhankeystoys.com/realisticHar du förslag på någon riktigt bra ”mjuk” dildo?
Fasen vad avis jag blir! Jag lyckas inte riktigt utan att hjälpa till. Däremot kommer det ofta försats.Finns inget skönare när man är själv! 18 cm dildo med sugpropp! Rider den till jag kommer! Så skönt med analorgasm!
Behöver inte röra kuken alls!
Wow, låter ju fantastiskt .Finns inget skönare när man är själv! 18 cm dildo med sugpropp! Rider den till jag kommer! Så skönt med analorgasm!
Det är inte så att det finns på film...?Finns inget skönare när man är själv! 18 cm dildo med sugpropp! Rider den till jag kommer! Så skönt med analorgasm!
Precis så jag försöker, provade senast i går morse. Det kommer till en gräns och där stoppar det och sedan måste jag hjälpa till genom att runka. Otroligt skönt det också naturligtvis.Efter försatsen ska du bara ha 6-7 cm inne!
Tryck dildon mot magen…5 min så kommer du…
Nu ett år senare har jag stretchat anus ganska rejält. Idag börjar jag med buttplug 5 cm diameter som upp värmning sedan buttplug 6,2 cm, tar den med en liten grimas . Nu har jag en ny buttplug som har 7 cm diameter som jag testat och Idag gled den in med ett litet suck och grimas. Och även fick in Fanta pet flaska 0,5 liter. Ska leka lite i helgen med buttplugen och pet flaskan. Sen blir de nog någon månad vila. Vågar jag öka storleken mer?? Jag får en bizzar kick av att stretcha röven ❤❤.Jag har butplug från 2,5 cm till 5 cm. Har tränat röven ökat successivt snart klarar jag 5an. Det är skönast med en 3,5 plug, men vill träna upp så 5an känns skönt också. Skam den som ger sej
Rövhålet är en muskel som inte tar skada av att stretcha om man tar det sakta och försiktigt.Bli inte förvånad när du tänkt släppa väder och det plötsligt känns väldigt kladdigt i brallan Naturen har sina begränsningar.