Näe..ett "förbud" i sänder..SPRUTFÖRBUD!!!
haahaa - nysvenska!! UNDERBART!!! Spritförbud? mindre underbart . . .
Spritförbud..njae..näe
Last edited:
Näe..ett "förbud" i sänder..SPRUTFÖRBUD!!!
haahaa - nysvenska!! UNDERBART!!! Spritförbud? mindre underbart . . .
"förbud" är väl egentligen kanske inte rätt ord..kanske snarare en övning i kåthet.. Härligt att du kör livet på det sätt du önskar!Gillar inte förbud så nää ,jag sprutar på både inne o ute....
Man kanske skulle göra tvärtom vid tillfälle å satsa så mycket man orkar. Se hur mycket sperma man klarar att producera på en månad..Det förbudet, lär jag inte hålla.. Det gäller också "satsa" på livet också..
Att onanera ute är en fin form av friluftsliv.Har onanerat utomhus ett gäng gånger sista åren. Det kommer bli fler gånger också...
Fan, ska börja runka för fred med...Runka för fred och jävlar vad jag kämpar för FRED hehehe
Klart man måste göra en inSATS för fredenFan, ska börja runka för fred med...
Så e det, ska nog SATSa på fred redan inattKlart man måste göra en inSATS för freden
Ja du den i munnen hade inte varit så galetT_REX, wow vilken härlig länk du gav oss, gud va sugen jag blev på den kuken.
Jag är oxå vinterfödd. kyla är inget problem för mig.Det är sjukt skönt att runka utomhus under vintern. Ta ut kuken i minusgrader å känna värmen från den,å sen spruta ut över snön.