Utomhusonani gillar du det?

D

Deleted member 72491

Gäst
Har några gånger suttit i bilen och kört runt utan byxor och kalsonger och stannat till vid nån parkering ut med vägen eller vid vägkanten. Ställt mig och runkat för qtt sen spruta ut i det fria. Pirrande känsla att någon kanske ser.
Härligt det låter. Och snygg kuk

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Igår efter jobbet blev årets första uteonani. Fyllde ryggsäcken med dildosarna och satte på mig tights utan underkläder. Hittade en glänta som solen lyste ner i. Red på dildosarna i storleksordning som jag satte på en stubbe. Jag var så kåt och kuken var stenhård och det kom ganska mycket försats hela tiden och då tappar kåtheten lite udden så jag kom aldrig tyvärr. Men skönt var det att få vara ute.

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
Mmm
Dagfantiserar lite: en strand för oss tjejer, där vi fick onanera öppet och männ fick titta men inte synas el märkas. Hade gjort mig till en riktigt frekvent besökare på stranden. Blir jättekåt av tanken på publik när jag leker med mig själv Som nu….blöja, glidmedel, klittstimulator o analplugg.
Mmmm hade gärna varit där i min blöja och runkat.

acejordan

Aktiv medlem
Kön
Man
Dagfantiserar lite: en strand för oss tjejer, där vi fick onanera öppet och männ fick titta men inte synas el märkas. Hade gjort mig till en riktigt frekvent besökare på stranden. Blir jättekåt av tanken på publik när jag leker med mig själv Som nu….blöja, glidmedel, klittstimulator o analplugg.
jag hade ju sån tur sist där jag va, låg en kvinna och onanerade och jag låg brevid henne så jag log och onanerade jag med.
Hon sa att nästa gång kan vi nog hjälpa varandra istället, så ser jag henne igen så ska hon få smaka :)

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Är nåt så inåt helvete med mygg i år så är inte ens värt att tänka på att dra en runk utomhus, annars kan det vara nice med utomhusrunk. :)
Thermacellen fick följa med igår. Håller undan myggen under tiden jag tillfredsställer mig med att rida på mina stora dildosar. Det är riktigt skönt att få hela skogen att knulla sig själv och kanske det står någon och tittar upphetsad på mig.

Toppen