Vägarbetare

ninni

Ny medlem
Kön
Kvinna
Är det inte underbart nu när våren är på väg och alla dessa "jobbargubbar" börjar komma ut efter sin vintervila.

Tänk en lite smutsig, svettig, grov vägarbetare som tar hand om mig i sin lilla jobbarvagn, blir otroligt kåt av dessa tankar...

På egen hand -Ja tack!

Vic Vega

Ny medlem
Kön
Man
men jag då?

Hade tänkt mig en karriär som filmskapare, jag undrar om ni av det andra könet även tänder på konstnärliga personer och inte bara grovhuggna, brunbrända arbetare med tredagarsstubb och sönderslitna t-shirts?

I filmen om hans liv berättar nämligen Howard Stern att det inte finns något som en kvinna tänder på så mycket som en framgångsrik filmskapare, stämmer detta eller kommer jag att behöva offra mitt sexliv för konstens skull?

Varför inte?

Varför inte?

SOLO

Medlem
Ajajaj, å ja som hade tänkt mig att jobba ute i solen som ställningsbyggare i sommar, fast det går ju inte utan att svettas såå... Aja! :cool:

Master Bate!

Bamse-Mannen

Medlem
Kön
Man
Originally posted by ninni

Är det inte underbart nu när våren är på väg och alla dessa "jobbargubbar" börjar komma ut efter sin vintervila.

Tänk en lite smutsig, svettig, grov vägarbetare som tar hand om mig i sin lilla jobbarvagn, blir otroligt kåt av dessa tankar...

På egen hand -Ja tack!

Stor hårig luns i 40 årsåldern med ölmage till knäna och orakad. (Ironi). Men så ser jag mig en vägarbetare hehe. Kanske du gör med ? ;)

Jag kom på Slapphänt :)

Faunen

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by ninni

Blir du kåt av att se män svettas? Om ja, i vilka situationer.

Spartacus

Medlem
Kön
Man
"om ja, i vilka situationer"

Hehehehe. Låter som någon SIFO-undersökning.

Too many captains keep on steering us wrong

Nakenpojk

Ny medlem
Kön
Man
Själv är man svettig takläggare om somrarna, tyvärr varken ser man inte så många fina tjejer på taken. :( Ibland kan man dock ha tur å hamna i ett radhusområde där det ligger någon å solar på baksidan. :)

Ju fler desto bättre. Hjälpa kompisar e väl ok?

alittlekinky

Ny medlem
Kön
Man
Tycker att tanken på en mekaniker oxå är väldigt upphetsande...kommer in lite oljig o smutsig, svetten blänker så där lagom på hans kropp. han lyfter upp mig på diskbänken o tar mig hårt..oljan kletar av sig på mig o vi blir så där snuskigt smutsiga :)
Ååå, blir ju upphetsad av bara tanken!!

Falconpilz

Medlem
Kön
Man
Hi hi...Har jag sagt att jag är en sån där gulklädd kille som håller mig på vägen:)

Gift kille som ändå onanerar varje dag;)

Nakenpojk

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by alittlekinky

Tycker att tanken på en mekaniker oxå är väldigt upphetsande...kommer in lite oljig o smutsig, svetten blänker så där lagom på hans kropp. han lyfter upp mig på diskbänken o tar mig hårt..oljan kletar av sig på mig o vi blir så där snuskigt smutsiga :)
Ååå, blir ju upphetsad av bara tanken!!

Min gamla tjej tyckte tvärtom när man kom in skitig å svettig :( Låter ju onekligen rätt härligt det du beskriver ;)

Toppen