S
Sköntpåtvå
Gäst
Jag finns i Norberg, Träffas mellan Ramnäs å Virsbo, Testa suga varandras kukar å runka
Jag finns i Norberg, Träffas mellan Ramnäs å Virsbo, Testa suga varandras kukar å runka
Fagersta har ingen bil men kom till mig och suga kukJag finns i Norberg, Träffas mellan Ramnäs å Virsbo, Testa suga varandras kukar å runka
Hej! Är väldigt kåt just nu och vill peova på att suga kuk. Någon som kan träffa anonymt och diskret någonstans allmänt och se om det kan leda till något?
Kom till FagerstaJag finns i Norberg, Träffas mellan Ramnäs å Virsbo, Testa suga varandras kukar å runka
Jag finns i Fagersta och jag är också kåt har ingen bil så kom gärna till FagerstaJag finns i Norberg, Träffas mellan Ramnäs å Virsbo, Testa suga varandras kukar å runka
LiDet låter bra, kan du skriva den?
Tyvärr lite svårt nån kväll, kanske åka halva vägen var.kan du ta dej till Hälla nån kväll??
Har bara cykelTyvärr lite svårt nån kväll, kanske åka halva vägen var
Okej, lite svårt dåHar bara cykel
Hej! Är väldigt kåt just nu och vill peova på att suga kuk. Någon som kan träffa anonymt och diskret någonstans allmänt och se om det kan leda till något?
Lite kåt är man
Hej. .är hetero..men de låter spännande..
Kom till Fagersta så runkar viJag finns i Norberg, Träffas mellan Ramnäs å Virsbo, Testa suga varandras kukar å runka