Våldtäkt?

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag kan inte tänka mig ett angenämare sätt att vakna än detta. Har hänt ett otal gånger, både av en kåt o ridande kvinna, men även i hennes mun med ett finger i baken!

Jag tycker själv att det är rätt häftigt att väcka min kvinna på motsvarande sätt och har aldrig mött någon form av protester. Jag har dock alltid varit noga med att fråga innan vid lämpligt tillfälle hur hon skulle reagera på att bli väckt på det här sättet. På det sättet har jag väl inhämtat medgivande antar jag.

Hur skulle du själv reagera om du vaknade av att du blir knullad eller slickad Maree?

Kön
Kvinna
Knullad kan ju vara lite kinkigt i och med att jag kanske inte är våt. Men slickad är inget fel, har även vaknat av att killen min sprutat över mitt ansikte (tror det var en liten hämd för att jag använde honom morgonen innan :p)

mcw67 - EOT

Medlem
Kön
Man
Mmmm... tänker tillbaka på ett gammalt förhållande när man kunde vakna av att hon tog hand om morgonståndet, först med munnen för att sedan bli avriden, ofta låtsades jag om att sova, vilket hon gillade, då hon styrde och gjorde som hon ville, men ibland kunde man inte låtsas så länge, fasiken vad skönt det var. :) I mitt nuvarande förhållande händer alldrig detta, jag känner tyvärr mer igen mig i "kn_tte"'s situation, som var i en annan tråd.. :(

kn_tte

Medlem
Kön
Man
Originally posted by mcw67

Mmmm... tänker tillbaka på ett gammalt förhållande när man kunde vakna av att hon tog hand om morgonståndet, först med munnen för att sedan bli avriden, ofta låtsades jag om att sova, vilket hon gillade, då hon styrde och gjorde som hon ville, men ibland kunde man inte låtsas så länge, fasiken vad skönt det var. :) I mitt nuvarande förhållande händer alldrig detta, jag känner tyvärr mer igen mig i "kn_tte"'s situation, som var i en annan tråd.. :(

Känns bra att man inte är ensam:)

kn_tte

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Maree

Originally posted by kn_tte

Det kan jag tänka mig att du blev lite upprörd över!!!

Haha, nja inte direkt. mer bara "vad fasiken, läcker det från taket?" Öppnade ögonen och stirrade rakt in i ett manligt skrev. Han slickade mig som plåster på såren dock :D

Nu kommer jag att drömma om dig länge:) Det verkar som om du är min drömtjej!!

Du får gärna adda mig så kan vi snacka lite på MSN...

Toppen