G
Grottan
Gäst
För mig är det när en man låtsas vara intresserad och sedan visar det sig att han skiter fullständig i vad du säger
Då vänder jag också direkt!För mig är det nog när någon luktar eller smakar illa. Då slaknar pillesnoppen direkt och lusten övergår till något helt annat...
Dom som komenterar hur skönt det är under hela akten.Partners som ej är lyhörda och inte känner in om man njuter eller ej.
Tyvärr så måste jag erkänna att jag nog kan vara lite "elak" ibland!Dålig hygien, ofräsch, illaluktande och dåliga tänder
Vattnig blick
Kass attityd, översittare, översittare och elak
Gillar människor som bryr sig om sin hygien
Välsittande kläder, bryr sig om sitt sätt att föra sig och välartikullerade
Och har en tanke bakom vad man säger. Inte någon som bara gillar ljudet av sin egen röst
Någon som lyssnar
Det där med kort stubin känner jag igen mig i... tyvärr.Tyvärr så måste jag erkänna att jag nog kan vara lite "elak" ibland!
Har en kort stubin som många gånger fått mig att be om ursäkt för mina utbrott!
Har nog sårat många och ångrar mig djupt eftersom mina utbrott är ögonblicksverk och sedan är jag mitt snällaste mest om tänksamma jag igen ...
Har svårt att tänka mig någon som inte bryr sig om sin hygien i ett land som verkligen inte saknar vatten!
Själv tillhör jag dem som troligen duschar fler gånger än genomsnittet på ett dygn och då går det åt mycket goda väldoftande oljor som jag numera får smörja in mig själv med, men annars är det skönt att ha någon som gör det åt mig
Kläder är inte så viktigt för mig på så sätt att jag inte följer modet! Jag vill ha sköna kläder som jag känner mig bekväm i !
På fritiden är det därför jeans och t-shirt som gäller! Har gärna jeans när det är fest också men då blir det högklackat och en snygg topp!
Mitt jobb kräver dock kostym för män och för mig blir det då kjol och kavaj!
Förutom att din början tillhör det mest tändande i min fantasi - så är nog fisen det mest avtändande jag kan tänka mig ocksåPå tal om vad tråden ska handla om så var jag med om en rejält avtändande händelse en gång för många år sedan när jag var ny på att suga kuk. Träffade en äldre man som jag skulle ha sug och runkträff med. Det var perfekt och vi sög och runkade skönt varandra. Men så ville han att jag skulle vända på mig så vi kom att ligga i en 69:a. Så skönt att känna en annan mans kuk i munnen medan han sög min. Men plötsligt råkade han släppa en fis rakt i mitt ansikte. Det var inte med mening, hoppas jag, men min lust försvann lika fort som man släcker en lampa.
Hur kommer det sig?Tyvärr så måste jag erkänna att jag nog kan vara lite "elak" ibland!
Har nog sårat många och ångrar mig djupt eftersom mina utbrott är ögonblicksverk och sedan är jag mitt snällaste mest om tänksamma jag igen ...
Har svårt att tänka mig någon som inte bryr sig om sin hygien i ett land som verkligen inte saknar vatten!
Själv tillhör jag dem som troligen duschar fler gånger än genomsnittet på ett dygn och då går det åt mycket goda väldoftande oljor som jag numera får smörja in mig själv med, men annars är det skönt att ha någon som gör det åt mig
Kläder är inte så viktigt för mig på så sätt att jag inte följer modet! Jag vill ha sköna kläder som jag känner mig bekväm i !
På fritiden är det därför jeans och t-shirt som gäller! Har gärna jeans när det är fest också men då blir det högklackat och en snygg topp!
Jag kan verkligen känna igen mig, fast jag ser mig inte som ”elak” - däremot skulle jag önska att jag kunnat vara mer ”lugn och sansad” många gånger och levererat sanningen på ett schysstare sättTyvärr så måste jag erkänna att jag nog kan vara lite "elak" ibland!
Ooops har tydligen missat dina frågor!Hur kommer det sig?
Att du först blir dit elakaste och sen dit snällaste?
Dr Jekyll och Mr Hyde? Din mesta dualism?
För mycket duschande torkar ut huden...? Hur kommer det sig?
Men smörj är alltid trevligt att ge och få...
Mode är inte det jag uppskattar
Hellre välsittande "klassiska " funktionella kläder än det senaste
Lite så också att allt klär en skönhet
Går hellre på vad någon utstrålar än vad de bär
Och hur de bär det