Butplugs etc. är väl ok. Men har just nu en vibrator i röven. Smårunkar min kuk. Vill helst att någon kommer och knullar min röv, runkar min kuk tills jag sprutar. Sedan tvärtom. Ligger här på Hisingen i Gbg och väntar.
Står på alla fyra med rumpan i vädret. Så skönt. Men hoppas någon i Hisingen/Göteborg ska hitta mig och komma med en stor kuk och knulla mig.Butplugs etc. är väl ok. Men har just nu en vibrator i röven. Smårunkar min kuk. Vill helst att någon kommer och knullar min röv, runkar min kuk tills jag sprutar. Sedan tvärtom. Ligger här på Hisingen i Gbg och väntar.
Du står väll inte ute hoppas jag. För det är lite för kallt för rumpanStår på alla fyra med rumpan i vädret. Så skönt. Men hoppas någon i Hisingen/Göteborg ska hitta mig och komma med en stor kuk och knulla mig.
på alla fyra eller liggandes på rygg.En kuk som körs ut o in i röven medans en hand runkar en.
På alla fyra.på alla fyra eller liggandes på rygg.
Den har jag inte testat men den ser riktigt bra ut!! Perfa med en som gör allt, när ja smeker å leker som bäst behövs en sån garanterat!Nån som testat vibratorer och kan rekommendera? Denna verkar spännande t ex
https://www.joyland.se/produkt/Nexus-Stimul8-Stroker-Edition-Vibrating-Anal-Cock-and-Ball-Toy