En stor svart dildo är hur njutbart som helst. Har flera stycken som jag använder varje dag när hustrun är bortrestSom rubriken säger, Vad är njutbart att få i röven?? Om du (man eller kvinna) gillar att få något infört i röven vid onani, vad i så fall? Dina egna fingrar? Sexleksak? Eller?
Sammanför min del. Älskar att ha nåt i baken, både själv och med frun.Allt som erbjuds så länge det inte gör ont.Enormt skönt med anus stimulering.
Min frus anal är dessvärre helt tabu...Sammanför min del. Älskar att ha nåt i baken, både själv och med frun.
Tråkigt, ja tänkte mest på att ja har en plugg när ja och frun leker.Min frus anal är dessvärre helt tabu...
Berätta mer om bananerna…!Har ett gäng dildos och buttplugs som får arbeta där bak ganska ofta. Uppvärmning med fingrar innan.
Har även provat med skalade bananer som jag smort in med glid…
Har använt skalade bananer som dildos. Uppvärmning med vanlig dildo och sedan lek med en väl insmord skalad banan i rumpan. Tycker exempelvis att det är lite upphetsande och kinky att trycka in den helt så den försvinner helt och sedan krysta ut den.Berätta mer om bananerna…!
Och den går inte av?Har använt skalade bananer som dildos. Uppvärmning med vanlig dildo och sedan lek med en väl insmord skalad banan i rumpan. Tycker exempelvis att det är lite upphetsande och kinky att trycka in den helt så den försvinner helt och sedan krysta ut den.