Måste vart en väldigt omogen bananOch den går inte av?
Måste vart en väldigt omogen bananOch den går inte av?
Jo, det har hänt, men det är bara att köra in delarna efter varandra.Och den går inte av?
Den blir mjuk efter en stunds behandling av att krystas ut och sen pressas in igen. Till slut bara bananmos. Kanske det går att baka en banankaka av den som avslutning, att njuta av?Måste vart en väldigt omogen banan
Jag har också en sån grej med kulor på. Har bara provat den ett par ggr, då jag tycker det är lite bökigt med att rengöra efteråt. Hjälper inte till fullo att spola sig innan...Har en latexgrej med små kulor på som e najs föra in. Otroligt skönt dra ut den precis när man skall spruta. Sen blir det tvätt
Ja det blir lite bök därav att jag nog inte använder den så ofta heller. Men dom gångerna man kommer på det så vill man ju bara direkt. Sen spola låter knöl...Jag har också en sån grej med kulor på. Har bara provat den ett par ggr, då jag tycker det är lite bökigt med att rengöra efteråt. Hjälper inte till fullo att spola sig innan...
Min sambo är otroligt bra på att hitta tajmingen och dra ut kulorna samtidigt som jag sprutar. Är en av de få gångerna jag inte kan hålla mig från att skrika när jag kommer.Har en latexgrej med små kulor på som e najs föra in. Otroligt skönt dra ut den precis när man skall spruta. Sen blir det tvätt
Jag har flera favoriter, stav, dildo, blugg och kulorSom rubriken säger, Vad är njutbart att få i röven?? Om du (man eller kvinna) gillar att få något infört i röven vid onani, vad i så fall? Dina egna fingrar? Sexleksak? Eller?
gillar du bli slickad i rumphålet ??Jag gillar bli uppfylld så analt är skönt om det görs rätt. Leksaker, kuk, fingrar föredrar jag...och mycket glidmedel förstås.
Hmm, finns det någon tjej som inte gillar det?gillar du bli slickad i rumphålet ??
Ja, det gör det! Min frus anus är totalt förbjudet område. Att både röra vid, penetrera och inte minst slicka....Hmm, finns det någon tjej som inte gillar det?
Nja, faktiskt inte och är inte heller så intresserad av att själv slicka. Eller det gör mig väl som inget, varken av eller till att bli slickad och jag blir som nojig att det inte är "rent" och då kan jag inte slappna av.gillar du bli slickad i rumphålet ??
Alla är vi olika och tur är väl det.Nja, faktiskt inte och är inte heller så intresserad av att själv slicka. Eller det gör mig väl som inget, varken av eller till att bli slickad och jag blir som nojig att det inte är "rent" och då kan jag inte slappna av.
Så är det! Ingen tunga, men tar du fram glidmedlet och värmer upp mig så får du mer en gärna leka med fingrar, leksak eller kuk där.Alla är vi olika och tur är väl det.
Använd en kondom till uppskattade leksaken för bakenJag har också en sån grej med kulor på. Har bara provat den ett par ggr, då jag tycker det är lite bökigt med att rengöra efteråt. Hjälper inte till fullo att spola sig innan...
härligtGrov kort kuk
Finns typ inget skönare när man får sina hål töjda