Nudist24
Välbekant medlem
Att onanera är starkt förknippat med fantasier. Fantasier kan ju vara väldigt avancerade och innehålla även sånt som är olagligt. Jag har själv fantasier som torde innehålla olagligheter. Jag skulle aldrig komma på tanken att genomföra dessa fantasier i verkligheten. Men ibland behöver man lite tuffare fantasier för att kunna "gå över kanten" och få orgasm. Ibland behöver man prata med någon om det man tänker på för att få perspektiv.
Detta forum handlar om onani. Jag undrar var ni tycker man kan diskutera på ett sådant forum. Kan man tala om allt eller finns det gränser. Blir det olika resultat om man talar om något som hänt eller om något som bara finns i ens fantasi
Frågan föranleds av att jag läst trådar om olika avancerade företeelser på andra forum än onanera.se.
Detta forum handlar om onani. Jag undrar var ni tycker man kan diskutera på ett sådant forum. Kan man tala om allt eller finns det gränser. Blir det olika resultat om man talar om något som hänt eller om något som bara finns i ens fantasi
Frågan föranleds av att jag läst trådar om olika avancerade företeelser på andra forum än onanera.se.