Vad är njutbart att få i röven?

borsch666

Ny medlem
Kön
Man
när ja va yngre pröva ja lite olika ja hade hemma typ skruvmejselhandtag å sånt. skaffade sen en stor dildo ja till slut fick in helt, fick ha på mycke glid. satte igång vibratorn pån och det darra i hela underlivet ja spruta upp på hakan.

doven

Välbekant medlem
Kön
Man
Avundsjuk man blir på alla som kan njuta av olika grejer,
jag vet absolut ingenting som är njutbart att få uppkört i röven... :unsure::cry:

jacafo

Medlem
Kön
Man
Butplugs etc. är väl ok. Men har just nu en vibrator i röven. Smårunkar min kuk. Vill helst att någon kommer och knullar min röv, runkar min kuk tills jag sprutar. Sedan tvärtom. Ligger här på Hisingen i Gbg och väntar.

jacafo

Medlem
Kön
Man
Butplugs etc. är väl ok. Men har just nu en vibrator i röven. Smårunkar min kuk. Vill helst att någon kommer och knullar min röv, runkar min kuk tills jag sprutar. Sedan tvärtom. Ligger här på Hisingen i Gbg och väntar.
Står på alla fyra med rumpan i vädret. Så skönt. Men hoppas någon i Hisingen/Göteborg ska hitta mig och komma med en stor kuk och knulla mig.

calle34

Medlem
ett finger samtidigt man blir runkad skönt .
en äldre dam jag knullar gillar ha en dildo som sätts fast med sugpropp sen sätter. Hon den på sej trycker in hela i rumpan så knullar jag henne samtidigt grymt kåt av detta fittan sprutar flera gånger av denna behandling

Binyfiken_smekare

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Man
Toppen